۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۷۶۳۶۰۱
مدیرکل کتابخانه های عمومی قم عنوان کرد؛

ضرورت همراهی دستگاه های مختلف برای برگزاری رویدادهای فرهنگی در قم

ضرورت همراهی دستگاه های مختلف برای برگزاری رویدادهای فرهنگی در قم
توکلیان بیان کرد: بدون حمایت نمی‌توان اقدامات فرهنگی چشمگیری را دنبال کرد که در این زمینه دستگاه هایی که باید حامی باشند آنگونه که باید و شاید وارد میدان نمی شوند.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، مهدی توکلیان بعدازظهر سه شنبه در نشست تجلیل از خبرنگاران مروج فرهنگ کتاب و کتابخوانی استان قم که در اداره کل نهاد کتابخانه های عمومی استان قم برگزار شد بیان کرد: یکی از اقداماتی که در سالهای اخیر صورت پذیرفت برگزاری نشست های کتابخوان با همکاری اهالی رسانه و خانه مطبوعات استان قم بوده است که امیدواریم این برنامه ادامه یابد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم افزود: در حوزه مباحث روز رسانه و ضرورت های آن باید جلسات مختلف کارشناسی با حضور اهالی رسانه برگزار شود.

وی گفت: هم اکنون ۳ هزار و ۸۰۰ کتابخانه در کشور مشغول فعالیت است که این آمار قابل تامل است.

توکلیان بیان کرد: ۱۰۰ هزار عنوان کتاب در کتابخانه آیت الله خامنه ای داریم و این کتابخانه از جمله کتابخانه های استاندارد کشور است و در این مجموعه نشریات و روزنامه های مختلف آرشیو می شود که می تواند در اختیار اهالی رسانه قرار گیرد.

وی ابراز کرد: نهاد کتابخانه های عمومی استان قم در حوزه های فرهنگی ورود دارد و این امر را یک افتخار می داند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم بیان کرد: بدون حمایت نمی‌توان اقدامات فرهنگی چشمگیری را دنبال کرد که در این زمینه دستگاه هایی که باید حامی باشند آنگونه که باید و شاید وارد میدان نمی شوند.

وی با اشاره به جنایت رژیم اشغالگر قدس در غزه گفت: امروز اهالی رسانه در غزه نقش مهمی در اطلاع رسانی رویدادها بر عهد که دارند و اطلاع رسانی ها را مبتنی بر روایت دنبال می کنند.

توکلیان همچنین در پایان از اهالی رسانه دعوت کرد تا همچون ایام گذشته کتابخانه‌های عمومی را در اطلاع‌رسانی گسترده سیزدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی یاری کنند.

ارسال نظرات