۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۷۶۳۶۵۲
آیت الله حیدری در گفت‌وگو با رسا:

حرکت‌های جنون آمیز اسرائیل نشانه ناامیدی از پیروزی است/ کشور‌های اسلامی دربرابر صهیونیست‌ها متحد شوند

حرکت‌های جنون آمیز اسرائیل نشانه ناامیدی از پیروزی است/ کشور‌های اسلامی دربرابر صهیونیست‌ها متحد شوند
نماینده مجلس خبرگان رهبری حرکت‌های جنون آمیز رژیم صهیونیستی همچون ترور شهید هنیه و بمباران مدرسه التابعین غزه را نشان از یأس و ناامیدی آنان از پیروزی در برابر جبهه مقاومت دانست.

آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به عکس العمل های وحشیانه رژیم صهیونیستی و جنایت های آنان اظهار داشت: رژیم اشغالگر قدس خود را در سراشیبی سقوط می بیند و به همین جهت، حرکت های جنون آمیزی همچون ترور شهید هنیه و بمباران مدرسه التابعین غزه را انجام می دهد، این به خاطر این است که از پیروزی مایوس و ناامید است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی با این حرکات درصدد این است تا دنیا را به جنگ کشاند و دیگران را نیز همچون خود به چاه اندازد. کشورهای اسلامی باید موقعیت ها را در نظر گرفته و موضع مناسب خود را دربرابر رژیم لجام گسیخته مشخص کنند و در دام آنان گرفتار نشده و همه فشارهای خود را بر آمریکا و رژیم صهیونیستی متمرکز کنند تا جهان بشریت را از لوث وجود صهیونیست های وحشی و تروریسم نجات دهند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به پیروزی لبنان بر اسرائیل در سال 2006 اظهار داشت: این پیروزی نقطه عطفی برای تاریخ مقاومت اسلامی بود و حزب الله به برکت روحیه فداکاری، ساماندهی و فرماندهی خوبی که در این عملیات انجام داد، توانست در رویارویی سرنوشت ساز، اسرائیل را شکست داده و ضربه مهلکی به پیکره رژیم صهیونیستی وارد سازد تا دیگر جنبش های اسلامی همچون گروه های فلسطینی نیز رشد کرده و پیروزی های بزرگ دیگری را رقم بزنند.

آیت الله حیدری با اشاره به وجود اعتراضات در درون اسرائیل و ترس و وحشت آنان از انتقام سخت ایران اسلامی بعد از ترور شهید هنیه بیان داشت: بعد از آن که صهیونیست ها عملیات موفق وعده صادق را با چشم خود دیدند به خوبی درک کردند که با وجود حمایت های کشورهای غربی و هم پیمانان رژیم صهیونیستی نتوانستند در مقابل پهپادها و موشک هایی که بیش از 1000 کلیومتر دورتر پرتاب شدند، مقابله کرده و آنها را منهدم کنند، طبیعی است که درحال حاضر نیز درحال ترس از انتقام دوباره ایران به سر ببرند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: اشغالگران در سرزمین های اشغالی درحال حاضر در وضعیت جنگ روانی بسیار کشنده ای قرار داشته و انتظار آنان بدتر از مرگ است و امیدواریم در زمان و فرصت خاصی، ضربه ایران اسلامی به رژیم صهیونیستی وارد شده و جهان بشریت از لوث وجود گرگ های آدم نما نجات پیدا کنند.

ارسال نظرات