۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۰
کد خبر: ۷۶۳۶۶۴
فرمانده نیروی زمینی ارتش:

نیروی زمینی ارتش از هیچ‌ تلاشی برای ترویج معارف دینی دریغ نمی‌کند

نیروی زمینی ارتش از هیچ‌ تلاشی برای ترویج معارف دینی دریغ نمی‌کند
سرتیب حیدری گفت: نیروی زمینی ارتش از هیچ تلاشی برای ترویج الگوها و معارف دینی و ترغیب و تشویق خانواده‌ها جهت انس با احکام و آموزه‌های متعالی اسلامی دریغ نخواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری رسا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در آیین اختتامیه بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده‌ها و خواهران شاغل نزاجا در اردوگاه خزرآباد مازندران ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام اربعین حسینی(ع)، گفت: نیروی زمینی ارتش از طریق همکاری و هم‌اندیشی مستقیم و مداوم با عقیدتی‌سیاسی‌های خود، از هیچ تلاشی برای ترویج الگوها و معارف دینی و ترغیب و تشویق خانواده‌ها جهت انس با احکام و آموزه‌های متعالی اسلامی دریغ نخواهد کرد.
 
وی افزود: نیروی زمینی ارتش افتخار دارد که حداکثر خانواده‌های مأنوس به قرآن کریم را در خود جای داده است و توانسته است پرچم‌دار درفش قرآنی در میان نیروهای چهارگانه ارتش باشد.
 
سرتیپ حیدری گفت: این افتخار بزرگ و دستاورد ارزشمند جز از طریق همدلی و همراهی مجدانه خانواده‌های قرآنی، ولایی و مخلص نیروی زمینی ارتش به دست نیامده است و به همین سبب، نیروی زمینی ارتش با تمام توان در راستای حفظ همیشگی جایگاه و الگوی خانواده قرآنی و توسعه و گسترش چنین خانواده‌های ارزش‌مدار و ولایت‌پذیری کوشش می‌کند.
 
وی مطرح کرد: در تربیت فرزندان خداجو، متقی و قرآنی، پدر و مادر هر دو به یک اندازه سهم و مسئولیت دارند؛ به همین دلیل پدران خانواده علاوه بر انجام وظایف خود در محیط خدمتی، باید به فراهم کردن شرایط مطلوب، هم برای فرزندان و هم برای مادران خانواده مبادرت ورزند، تا هم محبت و صمیمیت در میان اعضای خانواده جاری باشد و هم فضای خانواده‌ها، با همکاری و معاونت تمامی اعضا، به کانونی گرم جهت رشد و تربیت معنوی و الهی فرزندان بدل شود.
 
سرتیپ حیدری خاطرنشان کرد: نیروی زمینی ارتش افتخار دارد که خود را میراث‌دار بیش از ۴۶ هزار شهید قرآنی و ولایت‌مداری بداند که در تمام هستی خویش را در راه اعتلای ارزش‌های الهی و حفظ استقلال، عزت، شرف و خاک ایران اسلامی نثار کردند.
 
وی ابراز داشت: نیروی زمینی ارتش در راستای تحقق شعار «در یک دست قرآن و در دست دیگر سلاح»، در نظر دارد تا دوره‌ای یک‌ساله برای تربیت و تعلیم دینی و معرفتی دانش‌‎آموختگان خود تحت عنوان دوره‌ حفظ و قرائت قرآن کریم برگزار نماید تا از این رهگذر، به انس و الفت توأمان و مداوم کارکنان خود با آموزه‌ها و انوار الهی، تداوم بخشد. 
ارسال نظرات