۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۱
کد خبر: ۷۶۳۸۱۹

افزایش منابع تخصصی کتابخانه دانشگاه رضوی

افزایش منابع تخصصی کتابخانه دانشگاه رضوی
مدیر کتابخانه دانشگاه علوم اسلامی رضوی از افزایش ۱۳۴۰ عنوان کتاب به منابع تخصصی این کتابخانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان، حجت الاسلام محمد امین انسان، مدیر کتابخانه دانشگاه رضوی از خریداری و افزایش منابع تخصصی کتابخانه خبر داد.

وی افزود: تعداد كتاب های تخصصی خريداری شده 1635 جلد در قالب 1340 عنوان مي باشد که در سه مرحله انجام شده است.

وی ادامه داد: ابتدا ليست های كتب مورد نياز از گروه های آموزشی، اعضای محترم هيئت علمی و دانشجويان رشته های دانشگاه و اساتيد پرديس خواهران دریافت شد و سپس خريدها متناسب با برنامه آموزشی صورت گرفت.

حجت الاسلام انسان گفت: در مرحله نخست در موضوعات فقه و اصول، فقه و حقوق، فلسفه اسلامی، علوم قرآنی، جامعه شناسی، موضوع زن و خانواده، حقوق زنان، اقتصاد، خرید کتب مدنظر انجام شد.

وی افزود: در مرحله دوم كتاب های كمك آموزشی متناسب با رشته های فقه و اصول و حقوق خريداری شد و سپس در مرحله سوم نواقص كتاب های دوره ای و تك جلدی از مجموعه های پژوهشی مورد بررسي و خريد قرار گرفت.

وی در پایان با اشاره به اینکه این خرید از سی و پنجمین نمایشگاه تخصصی کتاب صورت گرفته است گفت: مبلغ كل خريد كتابخانه دانشگاه و كتابخانه پرديس خواهران 270 ميليون تومان است كه مبلغ 20 درصد يارانه نمايشگاهی نيز به آن اضافه شد،  بنابراين مبلغ 324 ميليون تومان خريد انجام شده که افزون بر آن 10 درصد تخفيف ناشر نيز دريافت شده است./933/

جواد رستمی
ارسال نظرات