۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۷۶۳۸۵۴
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه:

مساجد در آگاهی و بیداری اقشار مختلف مردم نقش مؤثری دارند

مساجد در آگاهی و بیداری اقشار مختلف مردم نقش مؤثری دارند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام عبدی پور گفت: مساجد در آگاهی و بیداری اقشار مختلف مردم نقش موثری دارند و پس از نقش عبادی و آموزشی، نقش فرهنگی در بین دیگر نقش‌ها و کارکردهای مسجد، دارای بیشترین اهمیت است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، به همت سپاه ناحیه پاوه مراسم روز جهانی مساجد در این شهرستان برگزار گردید.
 
در این مراسم، حجت الاسلام عبدی پور، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان پاوه در سخنانی اظهار داشت: در فرهنگ دینی ما مسلمانان «مسجد» یادآور بندگی و تقرب به خداوند متعال است و یک واحد اجتماعی کوچک از جامعه اسلامی و آغازگر تحقق ارزش‎هایی چون تقوا، جهاد و... می باشد.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان پاوه تصریح کرد: مساجد در آگاهی و بیداری اقشار مختلف مردم نقش موثری دارند و پس از نقش عبادی و آموزشی، نقش فرهنگی در بین دیگر نقش‌ها و کارکردهای مسجد، دارای بیشترین اهمیت است.
 
در این مراسم از ائمه جماعت، خادمان، هیات امنای نمونه مساجد همچنین فرمانده پایگاه‌های مقاومت بسیج و مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان پاوه با اهدا لوح سپاس تجلیل بعمل آمد.
 
گفتنی است که روز جهانی مساجد 31 مردادماه می باشد که علت نامگذاری این روز، حمله صهیونیست ها به مسجد الاقصی در سال 1348 و به آتش کشیدن آن می باشد./1400/
ارسال نظرات