۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۷۶۳۸۹۱

حضور بیش از ۲۵ میلیون زائر در مراسم اربعین

حضور بیش از ۲۵ میلیون زائر در مراسم اربعین
رئیس ستاد مرکزی اربعین که به همراه وزیر کشور به عراق سفر کرده گفت: به گفته مسؤولان عراقی امسال بیش از ۲۵ میلیون نفر در زیارت اربعین شرکت می‌کنند.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، سیدمجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور که به همراه احمد وحیدی وزیر کشور از روز گذشته برای بررسی وضعیت زائران به عراق سفر کرده بود گفت: ما در این سفر ضمن برسی وضعییت زائرین درشهرهای نجف وکربلا و مسیر پیاده روی این دو شهر با با وزیر کشور عراق و استاندار نجف ملاقات و درباره مسائل مربوط به اربعین و حضور زائران ایرانی در عراق گفت و گو کردیم.

میراحمدی در ادامه از وضعیت رضایت بخش زائرین در عراق خبر داد و گفت: همه امور بحمدالله بسیار خوب و عالی پیش می‌رود.

رئیس ستاد مرکزی اربعین در ادامه گفت: به گفته مسئولین عراقی امسال بیش از ۲۵ میلیون نفر در زیارت اربعین شرکت می‌کنند که این تعداد قابل توجهی است و از ارادت زائران به اباعبدالله الحسین علیه السلام نشان دارد.

میراحمدی گفت: در این سفر جناب آقای وحیدی از زحمات دولت و ملت عراق قدردانی کرد و وزیر کشور عراق گفت این کشور در آماده باش کامل است و همه امور و توافقات به خوبی پیش می رود.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در ادامه از عاشقان و علاقمندان امام حسین و اهل بیت علیهم دعوت کرد خود را به مشتاقان و زائرین در کربلا ملحق و مدت ماندگاری را کوتاه کنند.

وی تاکید کرد: در این سفر مقرر شد اتوبوس‌ها و ون‌های ایران به حمل و نقل عراق در کمک کنند.

معاون منیتی وزیر کشور گفت: ۱۷۰۰ موکب ایرانی در کربلا فعال هستند.

ارسال نظرات