۰۶ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۷۶۴۲۱
امام جمعه رامشیر:

دستگیری ریگی مایه تحقیر سرویس های جاسوسی غرب شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه رامشیر دستگیری عبدالمالک ریگی را مایه تحقیر سرویس های جاسوسی دشمن و اثبات قدرت اطلاعاتی ایران شد.
حجت الاسلام و المسلمين سلمانپور امام جمعه رامشير
حجت الاسلام موسی سلمان‌پور، امام جمعه رامشیر، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک موفقیت دستگیری عبدالمالک ریگی از سوی  نیروهای امنیتی به ساحت مقدس امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری اظهارداشت: این پیروزی بزرگ، مصداق عینی کلام امام خمینی(ره) که فرمودند‌«آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند» است.

وی افزود: دستگیری ریگی نشان داد که دیگر هیچ نقطه امنی برای آمریکا و فعالیت‌های تخریبی آن علیه ایران وجود ندارد و سربازان گمنام امام زمان(عج) و ولایت، در مواقع لازم، دشمنان اسلام و انقلاب را مات و مبهوت خواهند کرد.

امام جمعه رامشیر به پیام های این حرکت ارزشمند اشاره کرد و خطاب به مستکبران گفت: آمریکا و هم پیمانانش دست از شیطنت و جنایت بردارند و بدانند کوچک‌تر از آن هستند که در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران قد علم کنند.

حجت الاسلام سلمان‌پور ادامه داد: استکبار بر حذر باشد که دست از پا خطا نکنند و بدانند‌ اگر ولایت فقیه امر کند هیچ نقطه امنی برای آنها، حتی در مقرهای نظامی‌شان‌ باقی نخواهد ماند.

وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم این پیروزی بزرگ که مایه بهت دشمنان و تزلزل سرویس‌های جاسوسی آنان شده، مایه نابودی کامل استکبار جهانی را همراه داشته باشد‌.‌/945/ت302/س


ارسال نظرات