۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۷۶۴۲۴۹

برگزاری رویداد «روایت مادران مقاومت» در آذربایجان شرقی

برگزاری رویداد «روایت مادران مقاومت» در آذربایجان شرقی
رویداد «روایت مادران مقاومت» با محوریت پاسداشت مقاومت مادران صبورغزه به همت اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی و با حضور هیئات بانوان، مبلغات و فعالان فرهنگی در شهرهای مختلف استان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: «روایت مادران مقاومت» تلاش می کند تا بخشی از خلأ روایت هایی از جنس مقاومت بانوان فلسطینی را رفع کند و در سه قالب رسانه ای، سخنرانی و نمایشگاهی در شهرهای مختلف آذربایجان شرقی برگزار می شود. 

ربیعی فر خاطرنشان کرد: این رویداد سیر تاریخی حضور کنشگرانه زنانی را روایت می کند که در برهه های مختلف تاریخی از فاطمه بنت حسن(ع) تا هنا دی دختر فلسطینی نقش آفرینی کرده اند و تا کنون در شهرستان های مراغه، ملکان، اسکو، سهند و سراب برگزار شده و تا 15شهریور در سایر شهرهای آذربایجان شرقی از جمله تبریز نیز برگزار خواهد شد.

تبریز میزبان رویداد «مادران مقاومت»

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تبریز نیز ار برگزاری این رویداد در تبریز خبر داد و گفت: رویداد «روایت مادران مقاومت» به پاس مقاومت جانانه مردم شریف فلسطین بویژه مادران صبورغزه 10 صبح پنج شنبه هشتم شهریور با حضور هیئات بانوان، مبلغات و فعالان فرهنگی درسالن همایش اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام مظفر رجب زاده با اشاره به خواهر خوانده گی تبریز با غزه افزود: ما باید در حمایت از جبهه مقاومت با عزمی راسخ تلاش کنیم چرا که امروز برهه ای استثنایی برای دفاع از مظلوم است و چهره شوم و پلید رژیم غاصب صهیونیستی بیش از پیش نمایان شده و چهره دروغین و بزک شده غرب برای دفاع از حقوق بشر برای همه آشکار شده است.

وی تصریح کرد: مساله غزه هم اکنون نه تنها یک بحث مقاومت و بحث اسلامی است، بلکه یک مساله حقوق بشری تبدیل شده است و به تعبیر مقام معظم رهبری، غزه عرصه رسوایی آمریکا، رژیم صهیونیستی و مدعیان حقوق بشر است و مقاومت مردم مظلوم و بی دفاع غزه در برابر رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی منجر به شماره افتادن نفس جبهه کفر شده و به امید خدا به زودی باید منتظر آن ضربه نهایی لشکریان خدا بر پیکر جریان کفر باشیم.

وحید نستوهی
برچسب ها: مقاومت غزه فلسطین
ارسال نظرات