۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۷۶۴۵۲۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:

هنرمندان، پیام دین را با زبان هنر ترویج می‌دهند

هنرمندان، پیام دین را با زبان هنر ترویج می‌دهند
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: هنرمندان، پیام دین را با زبان هنر ترویج می‌دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی در اختتامیه دومین سوگواره منطقه‌ای چلچراغ که در سالن شهید آوینی برگزار شد، اظهار داشت: هنرمندان حامل پیام دینی و معرفتی هستند و این پیام را با زبان هنر ترویج و تبلیغ می‌کنند.

وی خطاب به هنرمندان با بیان اینکه شما اهل هنر سِمت معنوی و نقش روحانی دارید، افزود: شاعر با شعرش، مداح با صدای خوش خود، نغمه‌سرا با نغمه‌هایش و آهنگ‌ساز با آهنگ‌های آیینی‌اش تلاش می‌کنند تا آثاری متعالی را خلق کرده و آن‌ها را با اهداف روحانی و متعالی پیوند بزنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با تاکید بر اینکه کار هنرمندان ایمان‌آفرینی و ایجاد امید و نشاط است، ادامه داد: کار شما ایجاد پیوستگی قلبی مردم با ارزش‌هاست و قلب آنان را به انبیا، صالحین و ارزش‌آفرینان پیوند می‌زنید.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه تاثیر هنر بر دل و جان مخاطب ماندگار است، گفت: کار شما تاثیر زیادی بر ذهن و دل مردم و جامعه دارد و این مطلب مهمی است که باید قدر آن را دانست.

وی با بیان اینکه هنر یک رسانه است و تکلیف ایجاد می‌کند، اضافه کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی فضای خوبی برای جوانان و افراد هنرمند فراهم شد تا استعدادهای بالقوه‌شان به فعلیت برسند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی تصریح کرد: امیدواریم که به جایگاه فاخر هنر ارزشمند که ضامن ارتقای فرهنگی و دینی ماست نائل شویم.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات