۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۷۶۴۵۹۴
معاون بین الملل حوزه فارس تشریح کرد؛

گزارشی از فعالیت مبلغان بین الملل حوزه فارس در مراسم پیاده روی اربعین

گزارشی از فعالیت مبلغان بین الملل حوزه فارس در مراسم پیاده روی اربعین
معاون بین الملل حوزه فارس گفت: فعالیت تبلیغی طلاب زباندان حوزه علمیه فارس در پیاده روی اربعین به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، عربی، ترکی استانبولی بود.

به گزارش خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام علی حسین کراری معاون ارتباطات و امور بین الملل حوزه علمیه فارس با اشاره به فعالیت مبلغان زباندان حوزه علمیه فارس در اربعین حسینی گفت: پس از فراخوان، جذب، مصاحبه، آموزش و اعزام طلاب مبلغ زباندان طلاب به شهرهای نجف اشرف و کاظمین اعزام شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه طلاب زباندان فعالیت‌های تبلیغی خود را به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، عربی، ترکی استانبولی انجام می‌دادند، اضافه کرد: پس از جلسه ساماندهی در نجف اشرف با طلاب، مبلغین در سه گروه به فعالیت پرداختند که گروه نخست در مواکب بین نجف تا کربلا به صورت مستقر و گروه دوم به صورت سیّار در مسیر مشایه و گروه سوم در مسیر کاظمین در مواکب مشغول به فعالیت تبلیغی شدند.

معاون ارتباطات و امور بین الملل حوزه علمیه فارس از تولید حدود ۵۰ کلیپ خبر داد و خاطرنشان کرد: در اربعین امسال کارگروه رسانه‌ای به تولید محتوا پرداختند ۵۰ کلیپ حدود یک الی سه دقیقه‌ای تولید کردند که از طرق مختلف منتشر شد.

وی پاسخگویی به شبهات و تبلیغ دین مبین اسلام را از جمله فعالیت‌های مبلغین زباندان برشمرد و گفت: ۸۰ مبلغ و مبلغه در کارگروه‌های مختلف به فعالیت‌های دینی و پاسخ به شبهات پرداختند و ان شاالله با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، این افراد در طول سال آموزش‌های تکمیلی را فراخواهند گرفت تا در سال آتی و سایر مناسبت‌ها به صورت قوی‌تر به انجام خدمت مشغول شوند.

حجت الاسلام کراری در پایان بیان کرد: تمام این فعالیت‌ها با حمایت و مشارکت معاونت ارتباطات و امور بین الملل حوزه علمیه کشور، مجتمع آموزشی و پژوهشی امور بین الملل حوزه علمیه قم و معاونت ارتباطات و امور بین الملل سومین حرم اهل بیت شاه چراغ(ع) به سرانجام رسیده است.

ارسال نظرات