۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۷۶۴۸۲۵
حجت الاسلام عرب انصاری:

۱۳ آبان، یک روز مهم و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است

۱۳ آبان، یک روز مهم و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است
حجت الاسلام عرب انصاری گفت: روز سیزده آبان روزی است که امت بیداردل و انقلابی ایران اسلامی به ویژه دانش آموزان عزیز و مسئولیت شناس این روز را تبدیل کردند به یک حماسه ماندگار و خلق یک حماسه به گونه ای که ابعاد و شعاع جهانی پیدا می کند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور رئیس ستاد، سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا نقدی و حجت‌الاسلام عرب انصاری برگزار شد.

حجت الاسلام عرب انصاری در ابتدا گفت: مقام معظم رهبری روز سیزده آبان را روز تجلی دوباره آزادگی و شجاعت و غیرت انقلاب در ملت مسلمان نامیده اند.

وی افزود: حقا این روز تاریخی و سرنوشت ساز که با سه حادثه بسیار مهم گره خورده است یک روز مهم و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و درج و نقش آفرینی میکند.

حجت الاسلام عرب انصاری تصریح کرد: روز سیزده آبان که در مجلس شورا روز مبارزه با استکبار جهانی نامیده شده، روزی است که امت بیدار دل و انقلابی ایران اسلامی به ویژه دانش آموزان عزیز و مسئولیت شناس این روز را تبدیل کردند به یک حماسه ماندگار و خلق یک حماسه به گونه ای که ابعاد و شعاع جهانی پیدا می کند.

وی مطرح کرد: طبیعتاً حضور موثر، هم به لحاظ هم فکری و هم هماهنگی در برگزاری و اجرای برنامه‌های ستاد، خاصه برنامه راهپیمایی مردم در سیزده آبان مورد انتظار ما است، با توجه به مسائل جهانی و منطقه حتما باید این روز در امسال مواجه شود با حضور گسترده‌تر اقشار به ویژه حضور دانش آموزی.

ارسال نظرات