۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۷۶۴۹۸۷
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان لرستان:   

دانشگاه فرهنگیان مرکز ثقل تعلیم و تربیت است

دانشگاه فرهنگیان مرکز ثقل تعلیم و تربیت است
حجت الاسلام حاتمی با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان مرکز ثقل تعلیم و تربیت، آموزش و پرورش است، افزود: دانشگاه فرهنگیان نقشی مهم و اثر گذار در عرصه تعلیم و تربیت دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام حبیب حاتمی، امروز در دوره کشوری توانمندسازی استادان دانشگاه فرهنگیان با حضور دبیران هم اندیشی و شبکه های رسانه استادان دانشگاه فرهنگیان، که در سالن همایش مجتمع کوثر خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری دوره توانمندسازی استادان اقدامی موثر و اثرگذاردر حوزه تعلیم و تربیت است.

حجت الاسلام حاتمی با بیان اینکه باید به گونه‌ای اثرگذار بود که بتوان در دانشگاه‌ها هم اندیشی و آزاداندیشی به صورت گسترده تر برگزار شود، افزود: امروز تصمیم سازان و تصمیم گیران هم اندیشی و آزاداندیشی دور هم جمع شدند، و اینهم اندیشی می تواند در دانشگاه فرهنگیان تحول ایجاد کنند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان عنوان کرد: در دانشگاه ها و استان ها نقش دانشگاه فرهنگیان باید برای کل استان اثرگذار باشد و از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان مرکز ثقل تعلیم و تربیت، آموزش و پرورش است، خاطرنشان کرد: معلمان و اساتید باید نقش و جایگاه خود را به خوبی درک کنند تا بتوانند در عرصه تعلیم و تربیت نقش آفرین باشند.

دکتر حاتمی اظهار کرد: اساتیدی که در حوزه تعلیم و تربیت دانشجو معلم تلاش می کنند باید نسبت به وظیفه و رسالت خود آگاه باشند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات