۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۷۶۵۰۳۵
آیت الله میرباقری مطرح کرد؛

شهید مدنی به تنهایی یک پرچم است/ راه حق استقامت و شهید می خواهد

شهید مدنی به تنهایی یک پرچم است/ راه حق استقامت و شهید می خواهد
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: شهید مدنی به تنهایی یک پرچم است که راه حق را به ما نشان می دهد و این راه استقامت و شهید می خواهد.

به گزارش خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، آیت الله سید محمد مهدی میر باقری در مراسم بزرگداشت شهید محراب آیت الله مدنی در مسجد آیت الله مدنی (شکلی) اظهار داشت: شهدای محراب فضیلت های زیادی داشتند که تمامی صفات خوب در این بزرگواران جمع شده بود.

وی افزود: عالمانی که تهذیب نفس کرده بودند، مردم تبریز تمامی این عالمان را لمس کرده بودند و این شهدای محراب خدا ترس و مردم دوست بودند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در تشریح ویژگی های اخلاقی شهید مدنی و دیگر شهدای محراب گفت: عالمان خود ساخته که تهذیب نفس کرده و دامن خود را از این دنیا جمع کرده بودند. شیطان هیچ وقت عالمان را رها نمی کند و این عالمان تمام توجه خود را به امام زمان(عج) داشتند و تلاش می کردند دیگران را به سمت خداوند بیاورند و سر این سفره بنشانند.

آیت الله میرباقری تصریح کرد: شهدای محراب خودشان به حیات طیبه رسیدند، نفس آنان انسان را زنده می کند و یک عمر زحمت کشیدند تا به دام شیطان نیفتند.

وی در مورد ویژگی های شهید مدنی بیان کرد: تمامی فضیلت ها در یک انسان جمع شده بود تا پایان راهش شهادت می باشد در حالی که همه این فضیلت ها به سختی در یک انسان پدید می آید.

این عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه شهدا قله های افتخار ما می باشند، بیان کرد: شهید مدنی به تنهایی یک پرچم است که راه حق را به ما نشان می دهد و این راه استقامت و شهید می خواهد.

وحید نستوهی
ارسال نظرات