۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۷۶۵۰۳۸
با حضور امام جمعه شهرستان پاوه؛

جلسه ستاد برگزاری مراسم جشن میلاد پیامبر اسلام برگزار شد

جلسه ستاد برگزاری مراسم جشن میلاد پیامبر اسلام برگزار شد
جلسه ستاد برگزاری مراسم جشن میلاد پیامبر اسلام(ص) با حضور جمعی از مردم شهرهای پاوه، نوسود، نودشه، باینگان، بانه وره و چند روستای حومه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سومین و آخرین جلسه ستاد برگزاری مراسم جشن میلاد پیامبر اسلام(ص) با حضور جمعی از مردم شهرهای پاوه، نوسود، نودشه، باینگان، بانه وره و چند روستای حومه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، ماموستا ملا قادر قادری ضمن تبریک حلول ماه میلاد و خیر مقدم در سخنانی اظهار داشت: امروز ما در عصری قرار داریم که هر روز شاهد اهانت به دین اسلام هستیم و در این ایام آلوده و پر از فتنه هر لحظه شاهد تجاوز و هجوم به حریم عقیده و فرهنگ و حدود و جغرافیا و ادبیات و رجال دین هستیم و جایز نیست که ما بنشینیم و تماشاگر باشیم.

امام جمعه شهرستان پاوه ادامه داد: قرآن کریم به ما دستور می دهد که در مقابل دشمنان دین ایستادگی و از حریم و حدود دین و مقام رسول الله(ص) دفاع کنیم، لذا و به همین مناسبت و یاری حق امسال هم همچون سالهای گذشته مراسم باشکوه میلاد حضرت ختمی مرتبت(ص) را برگزار و در این راستا نیازمند همکاری همه عزیزان هستیم.

در ادامه این نشست ماموستا خالد ولدبیگی و ماموستا احمد مبارکشاهی مطالبی بیان و سایر حضار نیز برای همکاری اعلام آمادگی کردند و در پایان مقرر شد مراسم امسال در محدوده شهرستان پاوه برگزار گردد.

ارسال نظرات