۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۷۶۵۰۴۵

افتتاح پنجمین پایگاه هوانیروز سپاه در منطقه شمال‌غرب

افتتاح پنجمین پایگاه هوانیروز سپاه در منطقه شمال‌غرب
با حضور سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پایگاه هوایی سرلشکر شهید استوار محمودآبادی نیروی زمینی سپاه در آذربایجان‌غربی افتتاح شد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با استقبال محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارد ارومیه شد.

در بدو ورود، با حضور سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران و سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، استاندار آذربایجان غربی، سردار پورجمشیدیان فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء، سردار نائینی معاون روابط عمومی سپاه و جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح، پایگاه هوایی سرلشکر شهید استوار محمودآبادی نیروی زمینی سپاه افتتاح شد.

پنجمین پایگاه هوانیروز سپاه در ارومیه که با هدف پشتیبانی از مأموریت‌های قرارگاه حمزه سیدالشهداء در منطقه شمال‌غرب افتتاح شد، پشتیبانی هوایی از پایگاه‌های مرزی در منطقه شمال‌غرب را انجام خواهد داد.

‌بالگردهای رزمی و هجومی شاهد 278 و 214، کبری209، میل17 و شناسایی 206 از جمله بالگردهای این پایگاه است.

سردار پورجمشیدیان فرمانده قرار‌گاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه نیز در این مراسم  اظهار کرد: ما در منطقه شمالغرب با ضد انقلاب و دشمنان در حال جنگیم و در این منطقه عملیات‌های مختلف در مقابله با شرارت‌های بد خواهان انجام شده‌ و طرح‌های مهمی  مثل افتتاح این پایگاه  در زمینه دفاع و مقابله اجرا شده که مطمئنا بسیار  مثمر خواهد بود.

سردار رحمانی فرمانده هوا نیروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در آیین افتتاحیه بیان کرد: این طرح کار جهادی مهم و اثر گذاری  برای نیروی زمینی سپاه است و با توجه به تمهیدات  انجام شده باید امنیت لازم را برای منطقه و مردم ایجاد کند.

ارسال نظرات