۰۸ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۹:۵۳
کد خبر: ۷۶۵۲۵
امام جمعه اندیمشک:

گروه تروریستی ریگی به دنبال خشنودی استکبار بوده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اندیمشک با بیان این که اعمال گروه تروریستی ریگی از مظاهر جاهلیت در دوران معاصر محسوب می‌شود، گفت: گروه تروریستی ریگی به دنبال خشنودی استکبار بوده است.
حجت الاسلام نعمت الله خدامي ، امام جمعه شهرستان انديمشک،
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام نعمت الله خدامی، امام جمعه اندیمشک، روز گذشته در خطبه‌های نمازجمعه این شهر، با قدردانی از تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در دستگیری شرور ریگی اظهار داشت: دستگیری این شرور و مزدور آمریکایی حماسه ای بزرگ بود.

امام جمعه اندیمشک با بیان این‌که گروه تروریستی موسوم به جنداالله هیچ نسبتی با اسلام ندارد، گفت: به شهادت رساندن بسیاری از مردم بی گناه و جنایات فراوانی که این گروه مرتکب شده، نشان از دشمنی صریح با مبانی اسلام ‌است.

حجت الاسلام خدامی گروه تروریستی جندالله را جند الشیطان عنوان و تصریح کرد: این گروه شرور، اهداف و کارهای شیطانی را انجام داده است و به هیچ شکل فرقه‌ای از اسلام نبوده و از مظاهر جاهلیت در دوران معاصر محسوب می‌شود.

وی به اعترافات ریگی پس از دستگیری اشاره و خاطر نشان کرد: البته آنها در اعترافات پس از دستگیری خود عدم انتساب خود به اسلام را اعلام کردند و پرده از هدف اصلی خویش که همانا خشنودی استکبار جهانی است، برداشته‌اند./945/پ202/س
ارسال نظرات