۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۷۶۵۲۶۶
نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد؛

ضرورت تقویت روحیه شهادت طلبی در جامعه

ضرورت تقویت روحیه شهادت طلبی در جامعه
اصفهان- حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: جامعه‌ای که روحیه شهادت طلبی نداشته باشد، طاغوت بر آن حاکم خواهد شد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی یکشنبه شب در دیدار با خانواده های شهیدان سید حسن چاوشی، جواد تمنایی و اکبر میرزایی، گفت: جامعه‌ای که روحیه شهادت طلبی نداشته باشد، طاغوت بر آن حاکم خواهد شد. 

به گفته وی اگر در ایران محمدرضا شاه سرنگون شد و ولایت فقیه آمد به این دلیل بود که وقتی در رخداد‌های مختلف نیاز به خون دادن و جان دادن بود مردم پای کار آمدند که نمونه بارز آن ۱۷ شهریور سال ۵۷ است که شاه بیش از ۴ هزار نفر را در میدان ژاله تهران به خاک و خون کشید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شهادت را اوج تقرب عبد به خداوند دانست و با بیان اینکه جایگاه خانواده شهدا نزد اهل بیت(ع) بسیار والا است، اظهار داشت: مقام شهادت به اندازه‌ای والاست که امام خمینی(ره) به خانواده شهید می‌فرماید، اگر من در قیامت کم آوردم شما خانواده شهید من را شفاعت کنید.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) می‌فرماید، قرن ۱۵ قمری قرن شکستن استکبار است، افزود: عربستان به قصد این که طی مدت دو هفته یمن را تصرف کند به یمن حمله کرد، اما امروز یمن به مرحله‌ای از اقتدار رسیده است که موشک‌هایش از لایه دفاعی ناتو و اسرائیل عبور کرده به قلب تل آویو اصابت می‌کند که این از دستاورد خون شهدا است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات