۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۷۶۵۳۱۷
به همت بنیاد بین‌المللی امامت و همکاری عتبه عباسیه برگزار می‌شود؛

پیش نشست همایش بین‌المللی بزرگداشت علامه «میرحامد حسین موسوی لکهنوی»

پیش نشست همایش بین‌المللی بزرگداشت علامه «میرحامد حسین موسوی لکهنوی»
به همت بنیاد بین‌المللی امامت و همکاری عتبه عباسیه، پیش نشست همایش بین‌المللی بزرگداشت علامه میرحامد حسین موسوی لکهنوی برگزار می شود.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، به همت بنیاد بین‌المللی امامت و همکاری عتبه عباسیه، پیش نشست همایش بین‌المللی بزرگداشت علامه میرحامد حسین موسوی لکهنوی برگزار می شود.

در این پیش نشست که در روز پنجشنبه ۲۹ شهریورماه، مصادف با ۱۵ ربیع الاول و در محل مجتمع فکری المرتضی علی واقع در نجف اشرف برگزار می گردد،اساتید حوزه های علمیه ایران و عراق به طرح دیدگاه های خود خواهند پرداخت.

از حوزه علمیه قم آیت‌الله نجم‌الدین طبسی، با موضوع "جایگاه فقه و اجتهاد در اندیشه کلامی علامه میرحامد حسین" و حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدتقی سبحانی، باموضوع "جایگاه مدرسه کلامی لکهنو و نقش علامه میرحامد حسین در احیای امامت" و از حوزه علمیه نجف حجت‌الاسلام‌ علی الغزی، با موضوع "دریچه‌ای به مباحث درایه الحدیث نزد مؤلف عبقات‌الأنوار"، حجت‌الاسلام‌ حسام العبیدی با موضوع "مبانی قرآنی امامت در پرتو کتاب نفحات الازهار"و حجت‌الاسلام‌ حسین الاسدی با موضوع "قاعده لطف و کاربردهای آن در امامت" سخنرانان این نشست خواهند بود.

دیدار با مراجع تقلید و اندیشمندان حوزه های علمیه عراق از دیگر برنامه های دبیرخانه در این سفر خواهد بود.

ارسال نظرات