۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۷۶۵۳۱۹
امام جمعه شهرستان بهمن:

قطع سیستم مخابراتی مردم را به ستوه آورده است

قطع سیستم مخابراتی مردم را به ستوه آورده است
حجت‌الاسلام سبحانی با توضیح و تبیین مشکل قطع تمام سیستم مخابرات شهرستان بهمن در زمان قطعی برق گفت: این مشکل فراگیر، مردم را به ستوه آورده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام ستار سبحانی امام جمعه شهرستان بهمن از استان فارس در گفت‌وگویی با موضوع وضعیت بحرانی زیرساخت‌های مخابراتی شهرستان بهمن دلیل مشکل زیر ساخت‌های مخابراتی شهرستان بهمن را قدیمی و فرسوده بودن این تجهیزات عنوان کرد و گفت: چندین بار به مسئولان شهرستان و استان تذکر داده‌ایم، اما متأسفانه نه کاری انجام شده و نه حتی جوابی داده‌اند. 

امام جمعه شهرستان بهمن در بیان مشکلات سیستم مخابراتی شهرستان بهمن ابراز داشت: آنت دهی ضعیف و قطع و وصل شدن‌ها در سیستم ارتباطی شبکه‌های مخابراتی بسیار مشهود است؛ اینترنت بسیار ضعیف نیز از مشکلات عمده مخابراتی این شهرستان است که گلایه‌مندی مردم را به همراه داشته است.

وی در بیان اساسی‌ترین مشکل سیستم مخابراتی شهرستان بهمن گفت: قطعی برق، باعث قطعی تمام سیستم مخابرات از تلفن تا اینترنت می‌شود؛ با قطعی برق، تمام شبکه‌های ارتباطی و مخابراتی از دسترس خارج می‌شود و هیچ راه ارتباط مخابراتی وجود ندارد.

حجت‌الاسلام سبحانی اعتراضات گسترده مردمی به این روند را مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: چنین مشکلی نیاز به طرح به وسیله مردم هم ندارد؛ مردم با مراجعه به شورای شهر و فرمانداری خواهان حل این مشکل بوده‌اند و این مشکل را به دفتر امام جمعه نیز تذکر داده‌اند اما پاسخ قانع کننده‌ای از سوی مسئولان شهر و استان دریافت نکرده‌اند.

امام جمعه شهرستان بهمن توضیح داد: تصور اینکه در زمان قطعی برق، حتی نمی‌توان با اورژانس، آتش‌نشانی و پلیس، برای بیماران، حادثه دیدگان و حتی آتش گرفتن جایی تماس گرفت، برای افرادی که چنین مشکلی را در شهر خود ندارند سخت است؛ اما مردم شهرستان بهمن در چنین وضعیتی به سر می‌برند؛ در زمان قطعی برق مردم این شهرستان نه می‌توانند با بیرون تماس داشته باشند و نه کسی با این مردم تماس بگیرد.

وی توجه به سیستم مخابراتی و تأمین و تجهیز ملزومات مورد نیاز را خواستار شد و گفت: چندین بار با فرماندار و استاندار جلساتی برگزار کردیم و قول همکاری را گرفته‌ایم اما متأسفانه حل این مسأله در حد همین وعده‌ها باقی مانده است؛ البته همه شهر از مردم عادی تا مسئولان در جریان این موضوع هستند اما کاری انجام نمی‌شود.

ارسال نظرات