۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۷۶۵۴۰۴
فرمانده لشکر امام حسین:

پیشکسوتان جبهه و جنگ امروز باید در عرصه جهاد تبیین فعال باشند

پیشکسوتان جبهه و جنگ امروز باید در عرصه جهاد تبیین فعال باشند
اصفهان – سردار هاشمی پور گفت: همانگونه که پیشکسوتان جبهه و جنگ تا دیروز در جبهه جنگ سخت با دشمن مبارزه می‌کردند، امروز هم برای هدایت نسل جوان به مسیر انقلاب و نظام و ولایت باید در جبهه جهاد تبیین حضوری فعال داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سردار هاشمی پور سه شنبه شب در جمع یادگاران ماندگار سپاه شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل که در گردان امام حسین(ع) برگزار شد، گفت: اگر امروز ایران اسلامی امروز به عنوان قدرت بلامنازع در منطقه مطرح شده است به برکت خون شهدا و ولایت و ایستادگی و مقاومت ملت قهرمان ایران است.

وی افزود: انقلاب اسلامی امروز تبدیل به درخت تنومندی شده است که با وجود همه ناملایمات و مشکلات و سختی‌ها همچنان با اقتدار وعزت به پیش می‌رود تا به صاحب اصلی آن امام زمان(عج) تحویل داده شود.

فرمانده لشکرامام حسین(ع) گفت: امروز ایران اسلامی به مرحله‌ای از اقتدار رسیده است که در تمامی بخش‌های علمی و نظامی و پزشکی و صنعتی پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است.

سردار هاشمی در ادامه با اشاره به اینکه حرف امام همان حرف خدا و پیامبر و ائمه اطهار(ع) است، اظهار داشت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی و در دفاع مقدس تبعیت از امام خمینی(ره) بود و رمز پیروزی و پیشبرد انقلاب اسلامی و نظام اسلامی در تبعیت از رهبر معظم انقلاب است.

فرمانده لشکر امام حسین(ع) ادامه داد: آنهایی که در طرف دیگر دنیا نشسته اند نخبه هستند و متوجه هستند رمز پیروزی انقلاب اسلامی وجود رهبری ایران است، برای همین است که همیشه رهبری را مورد هجمه قرار می دهند.

وی تأکید کرد: همانگونه که پیشکسوتان جبهه و جنگ تا دیروز در جبهه جنگ سخت با دشمن مبارزه می‌کردند، امروز هم برای هدایت نسل جوان به مسیر انقلاب و نظام و ولایت باید در جبهه جهاد تبیین حضوری فعال داشته باشند.

به گفته وی امروز نسل جوان از همه اقشار جامعه در معرض تهدید دشمن هستند برای همین است که فضای مجازی را باید مدیریت کرد، چرا که رهبری بار‌ها خطرات فضای مجازی را گوشزد کرده است.

سردار هاشمی با تأکید براینکه امروز دینداری سخت و دشوار است، اظهار داشت: عرصه دینداری را با برنامه‌های برنامه‌های فرهنگی و شاد باید برای نسل جوان جذاب کرد چرا که نسل جوان امروز نیاز به برنامه‌های فرهنگی شاد دارند تا جذب شوند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات