۰۸ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۷۶۵۵۱

120 کانون فرهنگی هنری در مساجد زنجان فعالیت می‌کنند

خبرگزری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون های مساجد استان زنجان با اشاره به گسترش فعالیت‌های کانون‌های مساجد این استان، از فعالیت 120 کانون فرهنگی و هنری خبر داد.
کانون هاي مساجد


امرالله حسنی، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان اظهار داشت: رویکرد مسجد محوری دولت نهم سبب شد تا شاهد جهش بزرگی در تعداد کانون‌های مساجد در استان زنجان باشیم.

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان گفت: در حال حاضر 120 کانون فرهنگی و هنری در استان فعال است که تا پایان سال پنجاه باب کانون به این تعداد افزوده خواهد شد.

وی برگزاری کلاس های اوقات فراغت با حضور 9 هزار عضو کانون های مساجد، برگزاری دوره های آموزشی زوج های جوان، اهدای کتب کمک درسی و دینی به کتابخانه های مساجد، اجرای طرح کتابخانه باز، برگزاری سلسله نشست های گفتمان دینی با موضوعات اعتقادی و مذهبی و آموزش مهارت های زندگی از جمله فعالیت های این دبیرخانه است.

حسنی افزود: تولید نرم افزار ریشه های انقلاب در ده هزار نسخه و نرم افزار غنی سازی فرهنگ تشیع و آسیب‌شناسی آن با هدف ارتقای بینش عقدتی اعضای کانون های مساجد از دیگر فعالیت های دبیرخانه کانون های مساجد استان زنجان است.

مسؤول دبیرخانه هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در ادامه از اهدای هفت هزار جلد کتب کمک درسی و کمک آموزشی به کتابخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد این استان خبر داد و ابراز داشت: این کتاب‌های کمک آموزشی به منظور تقویت بنیه علمی جوانان و نوجوانان و با توجه به نیاز گسترده دانش‌آموزان ‌در اختیار کانون های مساجد استان قرار گرفت.

حسنی افزود: این کتاب‌ها ‌با اعتباری بالغ بر 17 میلیون تومان تهیه شده و در پنجاه کانون فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان توزیع شده است./935/پ202/س

ارسال نظرات