۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۴
کد خبر: ۷۶۵۵۵۰
نماینده ولی فقیه در کاشان:

وعده انتقام سخت ایران، رژیم صهیونیستی را به حالت اغما برده است

وعده انتقام سخت ایران، رژیم صهیونیستی را به حالت اغما برده است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی بیان اینکه در داخل سرزمین‌های اشغالی کارخانجات متعددی منفجر شد، گفت: وعده انتقام سخت جمهوری اسلامی، دانشگاه‌ها و مراکز علمی اسرائیل در حالت اغما قرار داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان برگزار شد، با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید با اشاره به اینکه علم سبب تقویت انسان، گفت: علم سبب استقامت انسان در زندگی است.

وی علم را سبب قدرت و اقتدار دانست و افزود: دانش آموزان امروز، مدیران و مسؤولان آینده کشور هستند و کشوری که صاحب علم است در حوزه نظامی و اقتصادی و پزشکی و فرهنگی مقتدر است.

نماینده ولی فقیه در کاشان بر لزوم کمک به دانش آموزان بی بضاعت از طریق شرکت در جشن شکوفه‌ها تأکید کرد و اظهار داشت: ۲ هزار کیف و لوازم التحریر هر کیف و لوازم التحریر به ارزش یک میلیون تومان تهیه و به دانش آموزان بی بضاعت تحت پوشش کمیته امداد اهدا شد.

وی به حوادث غزه و ترور دسته جمعی مردم لبنان از سوی رژیم صهیونیستی از طریق پیجرها اشاره کرد و گفت: امروز اسرائیل در وضعیت احتضار و دست و پا زدن است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: تخلیه اطلاعاتی مراکز دفاعی رژیم صهیونیستی، اسرائیل را در حالت احتضار قرار داده است و با اطلاعات به دست آمده، ۲۸ کشور شبکه موساد را نابود کرده اند که این ضربه مهم و بزرگ اطلاعاتی است که بر پیکره رژیم صهیونیستی وارد شده است.

وی با بیان اینکه در داخل سرزمین‌های اشغالی نیز کارخانجات متعددی منفجر شد، ادامه داد: وعده انتقام سخت جمهوری اسلامی، دانشگاه‌ها و مراکز علمی اسرائیل در حالت اغما قرار داده است و شرایط اقتصادی اسرائیل به دلیل هدف قرار گرفتن کشتی‌های اسرائیل از سوی حوثی‌ها بحرانی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب می‌فرماید، نه آمریکا و نه بزرگتر آمریکا و نه کوچک‌تر از آمریکا نمی‌توانند در برابر سنت‌های الهی هیچ غلطی بکنند.

وی با تبریک هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبراکرم (ص) به انتظار رهبر معظم تشکیل امت واحده اسلامی است اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب به دبیر کل تقریبب مجمع می‌فرماید، وظیفه شما تشکیل امت واحده اسلامی است و ما پیروان پیامبراکرم (ص) یک امت بدون مرز هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه به مناسبت ولادت پیامبر اکرم (ص) فردا به عنوان روز اخلاق و مهرورزی نامگذاری شده است، گفت: امیرمومنان (ع) می‌فرماید، هر کاری که به پیامبراکرم (ص) گفته می‌شد کار سخت را انتخاب می‌کرد و این درس بزرگی برای ما است که به دنبال راحتی نباشیم.

وی با اشاره به اینکه پیامبر اکرم(ص) بخشنده‌ترین افراد بود، اظهار داشت: هر درخواستی از پیامبراکرم (ص) می‌شد آن را رد نمی‌کرد و این سیره نبوی ات که بخشنده‌ترین بود و به لحاظ اخلاق نیز کسی بیشتر از پیامبر اکرم(ص) تبسم نداشت.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: پیامبر اکرم(ص) حتی در تقسیم نگاه به افراد نیز عدالت را رعایت می‌کرد و نگاه خود را بین اصحاب خود تقسیم می‌کرد و خود مظهر شجاعت بود.

وی ادامه داد: ادب پیامبر اکرم(ص) از قرآن و خداوند است و تربیت شده خدا است و خلق پیامبر قرآنی است، از این رو پیامبر اکرم(ص) نسبت ما به حریص است و رنج ما برای پیامبر سخت است و امروز بی اخلاقی‌ها و بی حجابی‌ها برای پیامبر اکرم(ص) سخت و دشوار است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات