۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۷۶۵۷۵۳
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل امروز تبیین شود  

دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل امروز تبیین شود

 
حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه دفاع مقدس الگویی ماندگار برای همه نسل‌هاست، گفت: باید دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل امروز تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام هبت‌اله هاشمی، بعداز ظهر امروز در نشست بصیرتی با موضوع «دفاع مقدس الگوی مقاومت» در دانشگاه علمی کاربردی خرم‌آباد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، آغاز سال تحصیلی و میلاد پیامبر اکرم و امام صادق(ع) گفت: نقطه مشترک این سه فصل پیام وحدت، اخلاق و سرافت انسانی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: دفاعی مقدس است که یک الگوهایی داشته باشد و آن الگوها را خدای متعال تعریف کرده باشد.

وی ادامه داد: دفاع مقدس با الگوهای الهی مقدس شد و نتیجه آن شهادت شد، این نتیجه شهادت شرافت انسانی شد و ما در دفاع مقدس به شرافت انسانی رسیدیم.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه پیامبر اسلام فرمودند: هرجایی که علم و علما جمع شوند آنجا مقدس است، بیان کرد: این مکان نیز دفاع مقدس از جهل، بی سوادی و ... است.

وی به دستاوردهای دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس دستاوردهای فراوانی برای ما به همراه داشت و یکی از دستاوردهای مهم دفاع مقدس امنیت و آرامش امروز حاکم بر جامعه است.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات