۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۷۶۵۷۸۵
امام جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب:

دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند برای نسل جوان است

دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند برای نسل جوان است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام ساداتی گفت: دفاع مقدس گنجینه‌ای ارزشمند از ایثار، اخلاص، شجاعت، مقاومت، فداکاری و حماسه‌سازی رزمندگان و ملت بزرگ ایران اسلامی است که باید برای نسل امروزی بیان شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی ساداتی در مراسم تجلیل از جانبازان دهستان پشت تنگ شهرستان سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: دفاع مقدس گنجینه‌ای ارزشمند از ایثار، اخلاص، شجاعت، مقاومت، فداکاری و حماسه‌سازی رزمندگان و ملت بزرگ ایران اسلامی است که باید برای نسل امروزی بیان شود.

امام جمعه سرپل‌ذهاب افزود: دوران پرافتخار دفاع مقدس زوایای پنهان و ناگفته بسیاری از حماسه ‌سازی رزمندگان دارد که باید خاطرات آنها در قالب کتاب و فیلم بیان شود.

حجت الاسلام ساداتی تصریح کرد: جانبازان دوران دفاع مقدس به تأسی از بزرگ جانباز دشت کربلا بخشی از بدن خود را در دفاع از اسلام و انقلاب و خاک کشور فدا کردند و مدال پرافتخار جانبازی را بر سینه خود آویختند.

وی در سخنان پایان افزود: خانواده‌های جانبازان عزیز اسوه‌های صبر و مقاومت هستند و در برابر مصائب و سختی‌ها استقامت کردند و این صبر زیبای آن‌ها مستوجب پاداش الهی خواهد بود.

در ادامه صدرالله بابلی، فرماندار شهرستان سرپل ذهاب نیز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: دفاع مقدس دوران پرافتخار ماست که توانستیم با ایثار، اخلاص، شجاعت و مقاومت بر دنیای استکبار غلبه کرده و نگذاریم یک وجب از خاک کشور اشغال شود.

فرماندار سرپل‌ذهاب خاطرنشان کرد: جانبازان دفاع مقدس شهدای زنده‌ای هستند که بر گردن همه ما حق دارند و ما باید ایثار، شجاعت و ازخودگذشتگی آن‌ها را ارج گذاریم./1400/

ارسال نظرات