۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۷۶۵۷۹۲

اجتماع بزرگ حوزویان در محکومیت حمله صهیونیست ها به لبنان برگزار شد+فیلم

اجتماع بزرگ حوزویان در محکومیت حمله صهیونیست ها به لبنان برگزار شد+فیلم
طلاب و حوزویان با حضور در مدرسه علمیه فیضیه حمایت خود را از جبهه مقاومت اعلام کرده و جنایات جدید رژیم صهیونیستی در لبنان و قتل عام مردم غزه را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، طلاب، علما، روحانیون و اساتید حوزه های علمیه پیش از ظهر امروز با حضور در مدرسه علمیه فیضیه اجتماع بزرگ حوزویان را در حمایت از جبهه مقاومت و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان و فلسطین تشکیل دادند.

در این اجتماع آیت الله اراکی به سخنرانی پرداخت و با محکومیت حمله به لبنان توسط رژیم صهیونیستی، ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران را تجاوز آشکار دانست و از ضرورت پاسخ محکم به این ترور توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی سخن گفت.

وی در کیفیت پاسخ به ترور هنیه، به اهمیت وارد کردن ضربه ای محکم تر از وعده صادق و از بین بردن شیرازه رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

در این اجتماع آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان یمن نیز به سخنرانی پرداخت و حمله به لبنان را هجومی وحشیانه تعبیر کرد.

طلاب در این اجتماع شعارهای مختلفی سر داده و با شعار «وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد» آمادگی خود را برای حمایت از جبهه مقاومت و حضور در میان رزمندگان مقاومت اعلام کردند.

تعداد بسیاری از طلاب با لباس رزم در جلوی جایگاه نشسته و در شعارهای خود جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم و از هرگونه سازش با این رژیم اعلام بیزاری کردند.

تعداد بازدید : 12
ارسال نظرات