۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۷۶۵۹۳۵

برگزاری تظاهرات محکومیت جنایات رژیم صهيونيستی و حمایت از حزب‌الله در سراسر کشور

برگزاری تظاهرات محکومیت جنایات رژیم صهيونيستی و حمایت از حزب‌الله در سراسر کشور
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تصریح کرد: تظاهرات محکومیت جنایات رژیم جلاد و کودک‌کش اسرائیل و حمایت از حزب‌الله غیور و ملت لبنان و فلسطین و مردم مظلوم غزه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در پی حمله بی سابقه رژیم صهیونیستی به محور مقاومت در لبنان، راهپیمایی در سراسر کشور بعد از نماز جمعه به منظور حمایت از محور مقاومت و حزب الله لبنان و محکومیت جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی برگزار می شود.

همچنین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن محکومیت سکوت مرگبار مجامع بین المللی و بی عملی دول اسلامی از مردم مقاوم ایران اسلامی در سراسر کشور دعوت می‌کند به منظور حمایت از محور مقاومت و حزب الله لبنان و محکومیت جنایات وحشیانه رژیم دیوسیرت صهیونیستی با حضور دشمن شکن و وحدت بخش در راهپیمایی جمعه‌های خشم این هفته حمایت قاطع خود را از حزب الله لبنان و فلسطین اعلام و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را فریاد زنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران امروز با خاطرنشان کردن جنایات روزهای اخیر در لبنان و شهادت تعدادی از فرماندهان رشید حزب‌الله، شهادت مردم مظلوم در لبنان و استمرار قتل عام مردم بی دفاع غزه و کرانه باختری اظهار داشت: باید همه ملت‌های مسلمان و آزادگان جهان این جنایات بی نظیر و وحشیانه را محکوم کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمودی افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری و بیانات حضرات مراجع عظام تقلید حجت‌ را بر همگان تمام کرده است و سکوت در برابر جنایات این رژیم حرام شرعی است.

وی ادامه داد: به منظور اعلام حمایت ملت ایران از حزب‌الله لبنان و سید مقاومت و اظهار همدردی با مردم مظلوم فلسطین و لبنان و ملت بی دفاع غزه فردا (جمعه ششم مهر) تظاهرات سراسری بعد از اقامه نماز جمعه برگزار خواهد شد و در تهران و شهرستانهای استان نیز این تظاهرات باشکوه برگزار می‌شود.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران گفت: تظاهرات مردم تهران پس از اقامه نماز جمعه تهران به امامت آيت الله خاتمی از دانشگاه تهران بسوی میدان انقلاب برگزار می شود و در پایان تظاهرات سردار فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنرانی خواهد داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمودی از مردم انقلابی استان تهران خواست با حضور پرشور خود در این تظاهرات ضمن حمایت از ملت‌های مظلوم لبنان و فلسطین براي بار دیگر تنفر و انزجار خود از رژیم وحشی اسرائیل و اربابان آمریکایی او اعلام کنند.

ارسال نظرات