۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۷۶۵۹۴۷

تجلیل بسیجیان شهرداری کاشان از بانوی جانباز کاشانی

تجلیل بسیجیان شهرداری کاشان از بانوی جانباز کاشانی
اصفهان - بسیجیان شهرداری کاشان ضمن ادای احترام به کبری دهقانی نوش‌آبادی جانباز ۲۵ درصد، از مجاهدت و ایثارگری این مادر ۳ جانباز تقدیر و تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، بسیجیان شهرداری کاشان ضمن ادای احترام به کبری دهقانی نوش‌آبادی جانباز ۲۵ درصد، از مجاهدت و ایثارگری این مادر ۳ جانباز تقدیر و تجلیل کردند.

در این دیدار که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، فرمانده و اعضای پایگاه بسیج شهدای پانزده خرداد شهرداری و بانوان بسیجی برگزار شد، ضمن ادای احترام به کبری دهقانی نوش‌آبادی جانباز ۲۵ درصد، از مجاهدت و ایثارگری این مادر ۳ جانباز تقدیر شد. 

کبری دهقانی نوش آبادی جانباز ۲۵ درصد متولد یکم فروردین ۱۳۴۰ با میزان تحصیلات سیکل دارای ۵ فرزند می باشد که ۳ نفر از فرزندانشان جانباز است.

در تاریخ ۲۵ مرداد ماه ۱۳۶۵ همراه با خانواده، فرزندان، مادر و خواهر و برادرشان به سفر زیارتی قم مشرف شده بودند که بعد از انفجار بمب در کنار حرم حضرت معصومه(س)، برادر و خواهرش به درجه رفیع شهادت نائل شد و بانو کبری دهقانی نوش‌آبادی و ۳ فرزندشان و یکی دیگر از خواهرانش به شدت مجروح و به درجه جانبازی نائل شدند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات