۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۳
کد خبر: ۷۶۶۰۴۳
حجت الاسلام والمسلمین رفیعی:

شهادت سیدحسن نصرالله در سازمان ملل و نیویورک اتفاق افتاد

شهادت سیدحسن نصرالله در سازمان ملل و نیویورک اتفاق افتاد
سخنران حرم بانوی کرامت با انتقاد از عملکرد سازمان ملل متحد، شهادت سید حسن نصرالله را نتیجه عملکرد منعلانه و ضعیف سازمان ملل دانست و گفت: آنها می دانستند چنین اتفاقی می افتد ولی به نتانیاهو آن مرد جانی اجازه نطق دادند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی در مراسم اجتماع بزرگ لبیک یا خامنه ای که به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله رهبر حزب الله و حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان امشب در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، گفت: این حادثه سخت در این روزها نه تنها برای لبنان بلکه برای تمام جبهه مقاومت سخت و جانسوز است. امید به پیروزی و نابودی دشمن و برای از بین رفتن جبهه کفر را داریم.

سخنران محفل معارفی حرم حضرت معصومه (س) با انتقاد از سازمان ملل جهانی ابراز داشت: شهادت سیدحسن نصرالله در سازمان ملل و نیویورک اتفاق افتاد، آنها که می دانستند چنین اتفاقی می افتد ولی به آن مرد جانی اجازه نطق دادند و این اجازه چراغ سبزی به نتانیاهو بود تا یک روزی در تهران اسماعیل هنیه و امروز در بیروت سیدحسن نصرالله را ترور و به شهادت برسانند.

وی افزود: در کارنامه درخشان سید حسن خروج صهیونیست ها از لبنان، عزت محور مقاومت و سی سال رهبری عزتمندانه بود، سومین رهبر شهید حزب الله تحصیل کرده نجف، شجاع و مبارز بود و خدای متعال مزد او را بعد از سی سال رهبری این جنبش در شهادت قرار داد.

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی شهادت را مزد رهبر حزب الله دانست و اظهار داشت: سید حسن نصرالله پیروزی بدست آورد چرا که شهادت را کسب کرد اما فقدان او خسارت برای ما و منطقه است اما بدانید این خون های پاک مقدمه پیروزی و نابودی صهیونیست ها خواهد شد.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی با اشاره به ویژگی های مالک اشتر در نزد امیرالمومنین (ع) تصریح کرد: وقتی خبر شهادت مالک اشتر را به امیرالمومنین (ع) دادند حضرت فرمودند جایگاهی که من نزد رسول خدا داشتم مالک در نزد من داشت، مالک مثل کوه استوار بود. سید حسن همانند مالک اشتر استوار و محکم در مسیر مبارزه با صهیونیست ها بود و همچون مالک اشتر هیچگاه نه سست شد و نه در مبارزه با رژیم صهیونیستی سلاحش کند شد لذا سالها صهیونیست ها دنبال ترور این شخصیت بودند.

وی با اشاره به اینکه مقاومت هزینه دارد، خاطرنشان کرد: باطل اگر چه جولان دارد اما کف روی آب است و مطمئن باشید به زودی خبر سقوط نتانیاهو را خواهید شنید و رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل صهیونیست نابود خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی با اشاره به ولایت پذیری سید حسن نصرالله ابراز کرد: ویژگی بارز مالک اشتر ولایت پذیری بود، نکته برجسته زندگانی حضرت معصومه (س) و عبدالعظیم حسنی پیروی از ولی خدا و رهبر است و امروز در عصر غیبت آن چیزی که سید حسن نصرالله همواره در این سی سال  با خود همراه داشت، اعلان پیروی از رهبر معظم انقلاب بود و بدانید این پرچم به زمین نمی ماند و رهبر جدید حزب الله اعلان و پیروزی نهایی با جبهه حزب الله خواهد بود.

وی با بیان اینکه آیه 30 و 31 سوره فصلت را باید نصب العین قرار دهیم، استقامت هزینه دارد، شهید و جانباز می دهید و استقامت جانشفانی می خواهد ادامه داد: حکام کشورهای عربی، خواندن نماز و قرآن بسیار ارزشمند است اما باید قرآن در زندگی شما بیاید، شما کارهای اسرائیل را محکوم کرده اید؟ حتی یک راهپیمایی در کشورتان برپا نمی شود پس استقامت شما کجاست؟

ارسال نظرات