۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۲
کد خبر: ۷۶۶۰۵۰

پیام فرمانده سپاه عاشورا به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله

پیام فرمانده سپاه عاشورا به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله
فرمانده سپاه عاشورا طی پیامی شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلیزاده فرمانده سپاه عاشورا استان با صدور پیامی شهادت آیت الله حاج سید حسن نصرالله را تبریک و تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم 

مِّنَ ٱلۡمُؤمِنِینَ رِجَالࣱ صَدَقُوا مَا عَٰهَدُواْ اللَّهَ عَلَیۡهِ فَمِنۡهُم مَّن قَضَیٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُواْ تَبدِیلࣰا

شهادت مجاهد کبیر، تربیت یافته مکتب امام راحل، برادر عزیز ملت ایران دبیرکل بی نظیر حزب الله لبنان شهید سید حسن نصرالله را به پیشگاه ولی الاعظم(ارواحنافداه) ولی امر مسلمین جهان (مدظله العالی) و مردم شریف لبنان و ملت های جبهه جهانی مقاومت تبریک و تسلیت می گویم.

این رهبر شجاع و حکیم و بصیر بعد از عمری مجاهدت به قافله شهدا پیوست طوبی به حال شان...

امروز پر واضح است، رژیم خبیث و جانی صهیونیستی با حمایت آمریکای مستکبر به ماشین ترور و نسل کشی تبدیل شده است. جبهه مقاومت آمریکا را شریک جرم و جنایت رژیم صهیونیستی می داند. 

بی تردید بر اساس وعده قطعی و صادق الهی، آینده جهان از آن حزب‌الله است و نجات و فلاح ملل اسلامی، در مقاومت و ادامه راه شهیدانی است که دفع فتنه و رفع خطر غده سرطانی منطقه را با نثار خون مطهر خویش دنبال کردند.

اینک که رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی، امداد به خط مقدم جبهه مقاومت را بر آحاد مسلمین واجب نموده اند، با لبیک به فرمان معظم له تا پشیمانی دشمن از پای نخواهیم نشست.

وحید نستوهی
ارسال نظرات