۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۷۶۶۱۶۴
رئیس مجمع نمایندگان طلاب در گفت‌وگو با رسا:

امت اسلامی، اهداف شهدا را با یقینی بیشتر از گذشته ادامه خواهد داد

امت اسلامی، اهداف شهدا را با یقینی بیشتر از گذشته ادامه خواهد داد
رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه با اشاره به این که آمریکا و اسرائیل شریک جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سیدحسن نصرالله هستند، تاکید کرد: خون شهید سیدحسن نصرالله جریانی قوی تر از گذشته را در ساختار حزب الله لبنان رقم خواهد زد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدجلال رضوی مهر رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به لبنان و شهادت سیدحسن نصرالله اظهار داشت: آمریکا و اسرائیل شریک این جنایتی هستند که خشم امت اسلام در قصاص خون شهید سیدحسن نصرالله گریبان آنان را خواهد گرفت.

وی افزود: آمریکا و اسرائیل بدانند که دیگر روی امنیت را در منطقه نخواهند دید و این جنایت، بدون قصاص نخواهد ماند و امت اسلام با زعامت ولی امر مسلین جهان، اهداف شهدا را با یقینی بیشتر از گذشته ادامه خواهد داد.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه بیان داشت: دشمنان بدانند که خون شهید سیدحسن نصرالله ملت های آزاده جهان را بیدار کرد و در ساختار حزب الله لبنان، جریانی قوی تر از گذشته را رقم خواهد زد.

وی افزود: حزب الله همیشه سرافراز و پیروز خواهد بود و دشمنان بدانند که آنچه امروز در منطقه رقم می خورد، جنایتی است که بشریت مات و مبهوت نظاره گر این همه ظلم و فساد و خونریزی است.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر با اشاره به عدم موضع مناسب کشورهای اسلامی در قبال ترور شهید سیدحسن نصرالله ابراز کرد: باید غیرت دولت های عربی منطقه به جوش آمده و سلاح انتقام به دست دیگر خود گیرند؛ والا برای همیشه در اذهان امت خود محو و نابود خواهند شد.

وی افزود: ملت بزرگ لبنان که امروز داغی عظیم را تجربه می کند، همواره صدای طنین انداز سلاله رسول الله را با تمام وجود شنیده و برای گذر از قله ها و رسیدن به سربلندی ها، آویزه گوش خود می کنند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه با اشاره به لزوم انتقام از رژیم صهیونیستی و نابودی اسرائیل تاکید کرد: باید هرچه سریعتر کنفرانس اسلامی تشکیل شود و ارتش اتحاد جماهیر اسلامی به سوی آزادی قدس حرکت کنند تا قبل از این که سازمان های دروغین دور هم جمع شده و به مصوبه ای خشک و خالی اکتفا کنند، با دستان خود انتقام این شهدا را گیرند.

ارسال نظرات