۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۷۶۶۲۰۲

پیام رئیس مرکز خدمات حوزه‌ در پی شهادت دبیر کل حزب الله لبنان

پیام رئیس مرکز خدمات حوزه‌ در پی شهادت دبیر کل حزب الله لبنان
رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در پیامی، شهادت دبیر کل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید جمال‌الدین میرمحمدی، رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در پیامی، شهادت دبیر کل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحمَـٰنِ ٱلرَّحِیمِ

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت مجاهد مخلص و فداکار، سید مقاومت، شهید حجت الاسلام سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان، برای آن مجاهد خستگی ناپذیر که سراسر حب شهادت و شور جهاد فی سبیل الله بود ،فوزی عظیم و عاقبتی سعادتبار محسوب شده و برای انقلاب اسلامی که چنین مجاهدانی را تربیت کرده و به عرصه‌ی آزادیخواهی و مبارزه با ظلم، تقدیم کرده، مایه‌ی سرافرازی و سربلندی است.

فقدان این پرچمدار عرصه مقاومت، جهاد تبیین و جانفشانی، اگرچه برای جبهه مقاومت، آزادی خواهان و مستضعفان دشوار است، ولی خون پاک این شهید و همه شهدای جبهه مقاومت، موجب بیداری ملتها، تقویت ساختار مقاومت و نابودی هرچه سریعتر رژیم غاصب اسرائیل خواهد بود.

رژیم غاصب و کودک کش و خونخوار اسرائیل بداند که خون مطهر شهیدانی همچون سید حسن نصرالله، روحیه مقاومت در برابر ظلم و فساد و طغیان را مضاعف می کند.

اینجانب این شهادت بزرگ را به مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه نجف و قم، خانواده‌ی گرامی ایشان و همه دلدادگان آن مجاهد سعید، تبریک و تسلیت می گویم.

سید جمال الدین میر محمدی

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه

ارسال نظرات