۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۷
کد خبر: ۷۶۶۳۵۹
آیت الله کعبی مطرح کرد؛

تحمیل ضربه‌های کشنده و شکست راهبردی به اسرائیل با عملیات وعده صادق ۲

تحمیل ضربه‌های کشنده و شکست راهبردی به اسرائیل با عملیات وعده صادق ۲
عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از عملیات مقتدرانه وعده صادق 2 علیه رژیم متجاوز و جنایت کار اسرائیل غاصب تاکید کرد که قدرت موشکی جمهوری اسلامی با ضربه‌های کشنده و پیاپی شکست سنگین و راهبردی بر دشمن تحمیل کرد.
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان و عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی، عملیات وعده صادق 2 و ضربه محکم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم متجاوز اسرائیل را تبریک گفت.
 
بسم الله الرحمن الرحیم
قال الله تعالى : وَمَا رَمَيْتَ إِذْ رَمَيْتَ وَلَكِنَّ اللَّهَ رَمَى وَلِيُبْلِيَ الْمُؤْمِنِينَ مِنْهُ بَلَاءً حَسَنًا إِنَّ اللَّهَ سَمِيعٌ عَلِيمٌ ذَلِكُمْ وَأَنَّ اللَّهَ مُوهِنُ كَيْدِ الْكَافِرِينَ
 
الحمدلله رب العالمین و الصلاة والسلام علی اشرف الانبیاء والمرسلین محمد و آله الطاهرین.
 
سپاس و شکر بی‌پایان خدای متعال را که به پاسداران انقلاب اسلامی به نمایندگی از ملت‌های مظلوم و مقاوم توفیق داد تا در پاسخ به جنایات و تجاوزات رژیم صهیونیستی، وعده الهی را به انجام رساند و بار دیگر عزم و اراده ملت‌های مسلمان را به نمایش بگذارد. به نشانه شکر پیشانی بر خاک می‌ساییم و با افتخار دعاگوی سربازان جبهه حق علیه باطل می‌مانیم.
 
در این لحظات سرنوشت‌ساز، از پاسداران و ارتشیان عزیز که در میدان نبرد عزت‌مندانه، پرچم اسلام و مقاومت را برافراشتند، صمیمانه تشکر می‌کنیم. این مجاهدان راه حق و حقیقت، با ایمان به خداوند و تکیه بر قدرت بازدارندگی، نه تنها امنیت جمهوری اسلامی را حفظ کرده‌اند، بلکه با نمایش گوشه‌ای از قدرت نظام اسلامی درس بزرگی به تمام مستکبران جهان داده‌اند.
 
قدرت موشکی جمهوری اسلامی با ضربه‌های کشنده و پیاپی شکست سنگین و راهبردی بر دشمن تحمیل نمود. سانسور خبری صهیونیست‌ها نمی‌تواند آثار تخریبی و تلفات جانی و رعب و فرسایش روحی و اجتماعی تحمیل‌شده را محو کند.
 
رژیم صهیونیستی که جز زبان قدرت را نمی‌فهمد، امروز فهمید که جمهوری اسلامی و مقاومت اسلامی، علیرغم منشی خویشتندارانه، تجاوز را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت. ضربه موشکی وعده صادق ۲، اولین و آخرین پاسخ نخواهد بود. این آغاز مسیری است که با هر تجاوز با قدرت و قاطعیت بیشتری ادامه خواهد یافت. عملیاتی که در صورت واکنش رژیم صهیونستی، تصمیمی پشیمان‌کننده و دور از خیالشان برایشان خواهد ساخت. رژیم صهیونی با جنایت‌های جنگی و تروریسم دولتی و وحشی‌گری  نمی‌تواند از زوال تدریجی پیکر فرسوده خود جلوگیری کند. 
 
جمهوری اسلامی ایران امروز امید تمامی مستضعفین جهان است و به لطف خداوند متعال و با حمایت ملت‌های مقاوم و آزاد، همچنان در برابر هرگونه تهدید و تجاوز، ایستادگی خواهد کرد و خود را خونخواه آزادگان و سرافرازان جبهه مقاومت می‌داند که بر تارک آن نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سید مقاومت سیدحسن نصرالله می‌درخشد.
 
این پیروزی بزرگ را به حکیم فرزانه انقلاب مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و تمامی نیروهای مقاومت تبریک عرض می‌نماییم و از خداوند متعال خواستاریم تا همچنان پاسداران و مجاهدان راه حق را در پناه خود حفظ فرماید پرچم انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلی حضرت آن صاحب الزمان ارواحنافداه برسانند.
 
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
۱۱/ ۷/ ۱۴۰۳ 
عباس کعبی
حسین عجمی
ارسال نظرات