۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۷۶۶۴۲۶
نماینده ولی فقیه در کاشان:

دستاورد‌های نظام اسلامی برای نسل جوان و دانش آموزان تبیین شود

دستاورد‌های نظام اسلامی برای نسل جوان و دانش آموزان تبیین شود
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی به ضرورت تآسیس مهد کودک، کودکستان و پیش دبستانی صدرا تأکید کرد و گفت: تأسیس کودکستان، مهد کودک و پیش دبستانی صدرای ولایت باید جدی گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی ظهر امروز در دیدار مسئول بنیاد ملی جوانان سازمان تبلیغات اسلامی و مسئول مدارس صدرای استان اصفهان بر لزوم تبیین دستاورد‌های نظام اسلامی برای نسل جوان و دانش آموزان تأکید کرد.

وی بیان دستاورد‌های نظام اسلامی برای نسل جوان و دانش آموزان را ضروری و مهم دانست و گفت: مدارس صدرا می‌توانند برای آینده نظام کادر سازی کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین بر ضرورت تآسیس مهد کودک، کودکستان و پیش دبستانی صدرا تأکید کرد و افزود: از شما می‌خواهم تأسیس کودکستان، مهد کودک و پیش دبستانی صدرای ولایت را جدی بگیرید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: شهید مطهری در کتاب تعلیم و تربیت در ارتباط با عوامل تربیتی می‌فرماید، مهمترین عامل تربیتی این است که محبت اهل بیت(ع) را به نسل جدید تزریق کنیم. 

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین با بیان اینکه مدارس صدرا می‌تواند جذب طلبه در حوزه را تکمیل کنند، بر لزوم گسترش مدارس معارفی تأکید کرد و افزود: والدین و دانش آموزان با این مدارس آشنایی ندارند و این در حالی است که این مدارس می‌توانند نقش مهم و تعیین کننده‌ای داشته باشند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات