۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۷۶۶۴۳۲

قدردانی و حمایت حوزه علمیه بناب از اقدام سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی

قدردانی و حمایت حوزه علمیه بناب از اقدام سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی
حوزه علمیه شهرستان بناب طی پیامی از امام خامنه‌ای، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران قدردانی و تشکر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از آذربایجان شرقی، مدیریت، اساتید و طلاب حوزه علمیه شهرستان بناب طی پیامی از فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای(حفظ الله)، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران قدردانی و تشکر کردند.

متن پیام حوزه علمیه بناب بشرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمد لله قاصم الجبارین و مبیر الظالمین

اقدام شجاعانه، عزت بخش و انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات رژیم وحشی و خونخوار صهیونیست نسبت به ترور بزرگ رهبر محور مقاومت، نیز دبیر کل جنبش سرفراز حماس، همچنین مستشار عالی سپاه پاسداران در لبنان و قتل عام مردم لبنان و غزه، دل مردم ایران، دلاور مردان جبهه مقاومت، محرومین و مستضعفین و آزادی خواهان جهان را شاد و خرسند نمود.

این عملیات بزرگ نظامی در کنار عملیات‌های دقیق جنگ الکترونیک به رژیم اشغال گر و آمریکای جنایت کار و اذناب و هم پیمانان آنان فهماند که توکل بر قدرت الهی و حرکت در مسیر اسلام و انقلاب، هیمنه ی پوشالی شیطان و شیطان صفتان را همچون حبابی در هم شکسته و پیروزی را نصیب حزب الله قهرمان و در نهایت نصیب مسلمانان و مستضعفان جهان خواهد کرد.

بر خود لازم می دانیم در این پیروزی، پیشانی شکر بر درگاه احدیت ساییده، از صمیم قلب از سرداران و پاسداران توانمند و مقتدر سپاه پاسداران تشکر نموده و تسبیح گویان، قدرت و قوت هر چه بیشتر جبهه حق علیه باطل را از خدای مقتدر منان طلب کنیم.

این پیروزی شیرین که شعاعی از رحمت الهی بر دلدادگان قدرت لایزال اوست را به فرماندهی معظم کل قوا، سپاه سربلند، ملت شریف ایران و تمامی آزادگان جهان تبریک عرض کرده و از خدای متعال خواهانیم هر چه سریع تر ما را شاهد پایان عمر نکبت بار رژیم منحوس اشغال گر قرار دهد.

مدیریت، اساتید و طلاب حوزه علمیه حضرت ولی عصر«عجل الله فرجه» شهرستان بناب

وحید نستوهی
ارسال نظرات