۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۷۶۶۵۸۳
حجت الاسلام جلالی در گفت‌وگو با رسا:

رژیم صهیونیستی با نفس مصنوعی آمریکا زنده است/ رهبر و ملت ایران نشان دادند که اهل پناهگاه نیستند

رژیم صهیونیستی با نفس مصنوعی آمریکا زنده است/ رهبر و ملت ایران نشان دادند که اهل پناهگاه نیستند
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به حرکت شجاعانه رهبری و مردم نمازگزار در جمعه نصر، به حضور صهیونیست‌ها در پناهگاه با احساس کوچکترین خطر اشاره کرد و گفت: ملت شجاع اهل پناهگاه نیست و با ایستادگی در برابر دشمن اعلام قدرت می‌کند.

حجت الاسلام حسین جلالی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به تهدیدهای متعدد دشمن علیه جان رهبر معظم انقلاب و مردم ایران و بمباران نماز جمعه، بیان داشت: رژیم صهیونیستی وعده داده بود که یک فرد مهم را ترور کند اما امام خامنه ای بدون ترس حضور پیدا کرده و مردمی که احتمال عملیات تروریستی و بمباران را شنیده بودند، حضور تماشایی عجیبی به نمایش گذاشته و به تهدیدها اعتنا نکردند.

وی در ادامه به تلاش دشمن در ارعاب مردم اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب و مردم با این حرکت خود به دشمنان گفتند که ما اهل پناهگاه نبوده و نیستیم و همچنین این صحنه برای مقاومت پیام مهمی داشت زیرا دشمن صهیونی گفته بود که هر کس را در هر جا اراده کند ترور می کند اما دیگر این حرف هم خریداری در دنیا ندارد.

استاد مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز جمعه از ترسیم خوب رهبری در خصوص امت اسلامی یاد کرد و ادامه داد: این امت دیگر مرز و ملیت ندارد و دیگر «من و تو» مطرح نیست بلکه ما مطرح شده است و باید همه به دشمن بپردازند در غیر این صورت دشمن پیش می رود. همه باید ید واحده باشیم و جنگ نباید بین دو کشور تعریف شود بلکه جنگ بین ظالم و مظلوم، امت اسلامی و صهیونیست ها است.

وی با بیان اینکه حزب الله در نگاه رهبری شجره طیبه اصیلی بوده که فرهنگ دینی مشترکی در مقاومت با ما دارد، اظهار داشت: حضرت آیت الله خامنه ای با نام بردن از علمای لبنان این سرزمین را ریشه دار دانستند و این مهم بر خلاف موجودیت اسرائیل است که بی ریشه بوده و ماندگار نیست زیرا با نفس مصنوعی آمریکا زنده نگه داشته شده است اما لبنان ماندگار و حزب الله پایدار و استوار است.

حجت الاسلام جلالی به همبستگی امت اسلامی در جهت مقابله با گرگ خون آشام صهیونیسم اشاره کرد و افزود: هر کس در هر عرصه ای که می تواند به مقابله پرداخته و ما نیز از فعالیت رسانه ای و کمک های مالی برای نابودی اسرائیل دریغ نداریم و اعلام می کنیم هر کشوری هر کمکی از دستش بر می آید انجام دهد. وقتی هیچ یک از مجامع بین المللی نمی توانند جلوی این موضوع را بگیرند باید مسلمانان ید واحده بشوند و جلوی این گرگ خون آشام گرفته شود.

وی مسیر مبارزه با صهیونیست ها را موفق و همراه با نصرت الهی توصیف کرد و با اشاره به ترورهای کور این رژیم جعلی گفت: اسرائیل که در میدان کم می آورد و حقیر می شود، حقارت خود را با ترور زنان و کودکان جبران می کند. امروز اسرائیل در باتلاق غزه ماند و در باتلاق لبنان ذلیلانه تر خواهد شد. تا چه اندازه آمریکا می تواند از آن حمایت کند؟ این رژیم در حمله زمینی شکست خواهد خورد و برتری زمینی از آن حزب الله است.

ارسال نظرات