۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۷۶۶۷۱۳

برگزاری همایش تقدیر از روحانیون ایثارگر و رزمنده استان فارس + عکس

برگزاری همایش تقدیر از روحانیون ایثارگر و رزمنده استان فارس + عکس
همایش تقدیر از روحانیون ایثارگر فارس به همت مرکز خدمات حوزه علمیه برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، همایش تقدیر از روحانیون ایثارگر فارس به همت مرکز خدمات حوزه علمیه فارس با حضور حجج اسلام والمسلمین عباس پور، مدیر مرکز خدمات، محمودی مدیر حوزه علمیه فارس و افتخاری مدیر حوزه علمیه خواهران فارس در مدرسه علمیه ریحانه النبی(س) شیراز برگزار شد.

 

 

 

برگزاری همایش تقدیر از روحانیون ایثارگر استان فارس + عکس

حجت الاسلام بنایی مدیر مدرسه علمیه فسا در این همایش گفت: سیره و منش شهدای والا مقام برای همه ما الگو است و باید این روحیه ایثار و فداکاری را به جوانان منتقل کنیم.

وی یادآور شد: روحانی شهید منصور بامداد یکی از شهدایی است که سیره و ابعاد شخصیتی او می تواند برای طلاب ما الگو باشد.

حجت الاسلام بنایی اظهار داشت: شهید بامداد با نفس قدسی شهید آیت الله دستغیب هدایت شد و از زهد و پارسایی تا روحیه جهاد و شهادت طلبی می تواند برای جوانان اسوه ای ارزشمند باشد.

وی تاکید کرد:  اگر ایمان خالصانه به پرودگار عالم داشته باشیم، خداوند نیز به کار کوچک ما ارزش زیادی می دهد.

برگزاری همایش تقدیر از روحانیون ایثارگر استان فارس + عکس

لازم به ذکر است در پایان این همایش از روحانیون ایثارگر و خانواده های آنان با اهدای هدایایی از سوی مرکز خدمات حوزه فارس تقدیر به عمل آمد.

 برگزاری همایش تقدیر از روحانیون ایثارگر استان فارس + عکسبرگزاری همایش تقدیر از روحانیون ایثارگر استان فارس + عکسبرگزاری همایش تقدیر از روحانیون ایثارگر استان فارس + عکسبرگزاری همایش تقدیر از روحانیون ایثارگر استان فارس + عکسبرگزاری همایش تقدیر از روحانیون ایثارگر استان فارس + عکسبرگزاری همایش تقدیر از روحانیون ایثارگر استان فارس + عکس

 

 

ارسال نظرات