۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۷۶۶۷۱۵
حجت الاسلام والمسلمین محمودی:

ظرفیت های حوزه علمیه فارس در اختیار اجلاسیه شهدای روحانی قرار می گیرد

ظرفیت های حوزه علمیه فارس در اختیار اجلاسیه شهدای روحانی قرار می گیرد
مدیر حوزه علمیه فارس گفت: باید همه توان و ظرفیت خود را برای اجلاسیه بزرگداشت شهدای روحانی بکار بندیم تا بتوانیم ذره ای از ایثار شهدا را جبران کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمودی مدیر حوزه علمیه فارس در نشست نهادهای حوزوی فارس با موضوع هماهنگی برگزاری اجلاسیه شهدای روحانی گفت: در بزرگداشت شهید باید از بیانات رهبر انقلاب سرمشق بگیریم و ایشان تاکید دارند شهدا یک گنجینه ناتمام هستند و قابل استفاده برای همه دوران می باشند.

وی افزود: این بیانات رهبری در خصوص جایگاه شهدا یعنی اینک شهید برای همه ادوار تاریخ الگو قرار می گیرند پس برای باید همه توان و ظرفیت خود را برای اجلاسیه بزرگداشت شهدای روحانی بکارگیری کنیم تا بتوانیم ذره ای از ایثار شهدا را جبران کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اظهار داشت: در این اجلاسیه شهدا باید فراتر از قبل برویم و زمینه را برای شهید پروری در جامعه فراهم کنیم.

مدیر حوزه علمیه فارس خاطرنشان کرد: تقدیر به تنهایی کافی نیست بلکه باید خانواده شهدا را طلیعه دار صحنه های جامعه قرار بدهیم.

وی یادآور شد: سیره شهدا را به شکل هنرمندانه باید انتقال داد و در این زمینه از نشر کتاب، تولید محتوای فضای مجازی و ساخت فیلم می توان بهره گیری کرد.

عضو شورای عالی حوزه فارس تاکید کرد: مبلغان طرح امین و طرح هجرت باید در این زمینه هماهنگ بشوند تا یک جریان سازی در جامعه برای بزرگداشت شهدا ایجاد شود.

وی افزود: شهید آیت الله ربانی شیرازی یک روحانیون شاخص خطه فارس است که باید ابعاد شخصیتی و سیره این شهید و اقدامات ایشان در خصوص تعالی حوزه علمیه تبیین شود.

مدیر حوزه علمیه فارس اظهار داشت: در مراسم بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله در کوتاه ترین زمان جمعیت با شکوهی حضور پیدا کردند و برای بزرگداشت شهدای روحانی شاهد حضور یکپارچه طلاب خواهیم بود.

لازم به ذکر است، اجلاسیه شهدای روحانی استان فارس 23 مهرماه سال جاری در شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات