۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۷۶۶۸۰۱
حجت الاسلام والمسلمین کلانتری:

نماز جمعه رهبر انقلاب، تاریخی بود

نماز جمعه رهبر انقلاب، تاریخی بود
تولیت حرم مطهر شاهچراغ(ع) گفت: نماز جمعه نصر نشان داد یک رهبر الهی و پرچم‌ دار مکتب اهل‌بیت(ع) در عصر حاضر همه جهان اسلام را رهبری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری تولیت حرم مطهر شاهچراغ(ع) با اشاره به نماز جمعه نصر به امامت رهبر انقلاب گفت: این نماز جمعه ای که به امامت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(دام ظله) ولی امر مسلمین برگزار و به صورت زنده در سرتا سر جهان پخش شد نماز جمعه تاریخی جهان اسلام بود.

وی افزود: میلیونها نفر با تمام وجود منتظر بیانات یکی از پیروان راستین اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام بودند و این یعنی رهبر الهی و پرچمدار مکتب اهلبیت(ع) در عصر حاضر و آن رهبری که در حقیقت، همه جهان اسلام را رهبری میکنند.

رئیس انجمن انقلاب اسلامی اظهار داشت: در چنین شرایطی که خیلیها گرفتار یأس هستند و بسیاری به سمت دشمن تمایل مییابند یا حتی به دشمن کمک میکنند، در همین دوران غربت پیروان اهلبیت(ع)، یک مرتبه این اقتدار الهی، خودش را نشان میدهد و همه جهان یک صدا بر این عظمت، افتخار و سربلندی، تعظیم میکنند و این حلقه های زنجیری که به تدریج میآیند و بعد به اوج میرسند.

وی یادآور شد: همزمان و در جریان عملیات «وعده صادق ۲» که موج موشکها به سمت سرزمینهای اشغالی در حال حرکت بود، موج بزرگی از افراد نیز درحال تغییر افکار خود بودند و به سمت مکتب اهلبیت عصمت و طهارت(ع) روی میآوردند.

تولیت حرم مطهر بیان کرد: میلیونها انسان از مذاهب و ادیان مختلف، زمانی که این عملیات را شاهد بودند، دلهایشان مستحکم و قوی شد و به این واقعیت پی بردند که این جریانی که بر اساس آرمانهای الهی و فطرت بشری کار میکند، حق است و باید پشت سر این جریان قرار گرفت.

وی تأکید کرد: این همان انقلابی است که همه دنیا را فتح میکند و اقتدار خود را به رخ تمام دنیا میکشد و انقلابی که آمریکاییها در عملیات «وعده صادق ۲»، با اینکه قبلاً گفته بودند که با تمام وجود در کنار رژیم غاصب اسرائیل هستیم اعتراف کردند فقط ما ده ضد موشک به سمت موج موشکهای ایران پرتاب کردیم و این یعنی نهضت ما به انقلابی تبدیل میشود که تمام ابرقدرت های جهان در مقابل آن سر تعظیم فرود میآورند.

ارسال نظرات