۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۷۶۶۹۰۸

حضور اهالی شعر و ادب و موسیقی در چهلم محمدعلی بهمنی

حضور اهالی شعر و ادب و موسیقی در چهلم محمدعلی بهمنی
نکوداشت چهلمین روز درگذشت استاد محمدعلی بهمنی، شاعر و ادیب معاصر با حضور خوانندگان، نوازندگان، شاعران، هنرمندان حوزه صدا و ... در باغ کتاب برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، سمانه نائینی، شاعر و روزنامه‌نگار و برگزارکننده آیین چهلم و نکوداشت استاد محمدعلی بهمنی درباره این برنامه گفت: قرار است جمعه ۲۰ مهرماه در بام باغ کتاب به یاد استاد محمدعلی بهمنی دور هم جمع شویم. افرادی که قصد دارند در این آیین کنار ما باشند می‌توانند با تهیه بلیت رایگان از ایران کنسرت ساعاتی را در جمع شعر و موسیقی و هنر  یاد و خاطره استاد محمدعلی بهمنی را پاس بدارند.

این شاعر با بیان اینکه محمد معتمدی، هادی منتظری، کیوان ساکت، بهروز رضوی، محمد سلمانی و از جمله مهمان‌های این برنامه هستند، افزود: می‌خواهیم به یاد استاد بهمنی چند ساعتی را با شعرخوانی، اجرای موسیقی و سخنرانی سپری کنیم همان‌طور که استاد خودشان همیشه دوست داشتند.

نائینی تأکید کرد: حالا که استاد محمدعلی بهمنی از پیش ما رفته است سعی بر این داریم تا با نشست‌های مختلف یاد و خاطره این شاعر بزرگ را زنده نگه داریم.

او درباره زمان و مکان «در بی‌وزنی» گفت: جمعه ۲۰ مهرماه ساعت ۵ بعدازظهر در آستانه چهلمین روز پرواز شاعر مهربانی‌ها، بام باغ کتاب تهران میزبان دوستان و علاقه‌مندان او خواهد بود.

ارسال نظرات