۰۹ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۷۶۷۱۶
استاندار قم در بیانیه‌ای؛

هفته وحدت استوار کننده پیمان ها و خنثی کننده توطئه هاست

خبرگزاری رسا ـ استاندار قم با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت هفته وحدت گفت: مردم با خلق حماسه 9دی و 22بهمن، ضمن نمایش اتحاد خود در تبعیت از ولایت فقیه، آتش فتنه های افروخته شده دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب و عوامل فریب خورده داخلی را خاموش کردند.
موسي پور استاندار قم


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدحسین موسی‌پور، استاندار قم با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت هفته وحدت اظهار داشت: ایجاد تفرقه و اختلاف بین صفوف متحد مسلمانان جهان یکی از بزرگترین دستاویزهای مخالفان و دشمنان دین و مذهب در طول تاریخ بوده و همواره به عنوان یک حربه مورد استفاده آنان قرار گرفته است و این تلاش ها و توطئه های کینه توزانه و تفرقه افکنانه در مقاطعی از تاریخ که نیاز مسلمانان به وحدت و یکدلی بیش از همیشه بوده است ، مضاعف و پررنگ تر بوده است . با پیروزی انقلاب اسلامی که در سایه رهبری داهیانه حضرت امام خمینی(ره) و اتحاد و وحدت ملت ایران حاصل گردید، حساسیت های دشمنان برای ایجاد اختلاف و تفرقه در بین مسلمین بیشتر گردید.

این بیانیه می‌افزاید: حضرت امام(ره) با درک صحیح از این آفت جدی جهان اسلام و اعتقاد راسخ به این مسأله که نزدیکی و قرابت دیدگاه ها و نظرات فرق مختلف اسلام بویژه مذهب تشییع و تسنن به عزت و اعتلا و سربلندی بیشتر مسلمانان جهان منجر خواهد شد و توطئه های دشمنان را نقش بر آب خواهد ساخت، روزهای دوازدهم تا هفدهم ربیع الاول را تحت عنوان «هفته وحدت» نامگذاری نمودند و به این ترتیب یکی از مهم ترین راهکارهای ایجاد وحدت جامعه مسلمین را به یادگار گذاشتند. به واقع هفته وحدت تجلی اتحاد و همبستگی مسلمانان در سرتاسرعالم و نمایش همدلی و یکرنگی مسلمانان در اقصی نقاط کره خاکی است . هفته وحدت تحکیم کننده میثاق ها، استوار کننده پیمان ها و خنثی کننده توطئه هاست .

در ادامه این بیانیه آمده است: امسال هفته وحدت و میلاد پیامبر رحمت حضرت محمد(ص) را در حالی جشن می گیریم که ملت سرافراز ایران اسلامی با خلق حماسه های عظیم و بیادماندنی 9دی و 22بهمن ،ضمن نمایش اتحاد و همدلی خود در پایبندی به ارزش ها و تبعیت از ولایت فقیه،آتش فتنه های افروخته شده توسط دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب و عوامل فریب خورده داخلی را خاموش ساخته و امید دشمنان را به یاس و ناامیدی مبدل ساختند.

استاندار قم افزوده است: از طرفی تقارن ایام سرورانگیز هفته وحدت و مناسبت های ماه ربیع با خبر مسرت بخش دستگیری سرکرده تروریست های خبیث به دست سربازان گمنام ،موجی از شعف و شادی در بین مردم ایران را به دنبال داشت و ضمن نمایش اقتدار نظام اسلامی، نقشه هاو توطئه های دشمنان را برای ایجاد شکاف و تفرقه در بین گروه ها و مذاهب مختلف کشور خنثی و نقش بر آب کرد./916/د102/ع

ارسال نظرات