۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۷۶۷۴۵۳

جلسات سه کمیسیون مجلس خبرگان رهبری تشکیل شد

جلسات سه کمیسیون مجلس خبرگان رهبری تشکیل شد
جلسات کمیسیون‌های «آیین نامه داخلی»، «سیاسی، اجتماعی و فرهنگی» و «راههای پاسداری و حراست از ولایت فقیه» مجلس خبرگان در قم برگزار شد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، جلسات کمیسیون‌های «آیین نامه داخلی»، «سیاسی، اجتماعی و فرهنگی» و «راههای پاسداری و حراست از ولایت فقیه» مجلس خبرگان صبح و بعدازظهر پنجشنبه ۲۶ مهر در قم برگزار شد.

اعضای کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس خبرگان رهبری به ریاست آیت الله احمد بهشتی، دو طرح ارجاعی از هیئت رئیسه مجلس خبرگان‌ رهبری و یک طرح جدید را پس از بحث و گفتگو و تصویب و جهت تصویب نهایی در صحن اجلاسیه ارائه دادند.

در جلسه کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان نیز با مسؤولیت آیت الله ملکوتی و حضور دکتر عباسی معاون وزیر و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور «مسأله آسیب های اجتماعی» مورد بحث و بررسی قرار گرفت..

جلسه کمیسیون راههای پاسداری و حراست از ولایت فقیه هم به ریاست آیت الله رجبی، ضمن بررسی اقدامات این کمیسیون در ادوار گذشته، طرحهای آموزشی و پژوهشی با رویکرد ترویج اندیشه سیاسی اسلام و تببین نظام ولایت فقیه، مطرح کردند تا پس از تأیید هیئت رئیسه خبرگان در مرکز تحقیقات علمی دبیرخانه اجرایی گردد.

ارسال نظرات