۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۱
کد خبر: ۷۶۷۴۵۸
قالیباف:

رژیم مدعی امنیت پایدار در حسرت یک شب آرام است

رژیم مدعی امنیت پایدار در حسرت یک شب آرام است
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که مبارزه با صهیونیسم از مرزهای ایران فرا رفته است و در سراسر دنیا حتی دانشگاه های آمریکا گسترش یافته است، گفت: فلسطین از مساله اول جهان اسلام هم اکنون به مساله اول جهان بشریت تبدیل شده است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، محمد باقر قالیباف در اختتامیه نهمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت که امروز ۲۶ مهرماه در تالار قدس حرم رضوی برگزار شد، اظهار کرد: پس از تصویب لایحه کاپیتولاسیون، امام عظیم‌الشأن ما تأکید کرد که آمریکا منشأ همه گرفتاری‌های ملت‌های مظلوم است و از آن‌جا که رژیم صهیونیستی، جریان دست‌نشانده آمریکا در منطقه محسوب می‌شود، مبارزه با این رژیم جنایتکار از ابتدا در تاروپود انقلاب اسلامی بوده است.

وی افزود: شهدای اخیر جنایات رژیم صهیونیستی به ویژه شهید سید حسن نصرالله همگی سرمایه های بزرگی برای نهضت و امت اسلام بودند اما شهادت آن ها به معنای توقف مبارزه نیست و این مبارزه پیش خواهد رفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مبارزه ما با رژیم کودک کش صهیونیستی هم مبارزه وجودی و هم مبارزه ماهیتی است در حالی که بحث ما با امریکاماهیتی و مربوط به عملکرد او است.صهیونیستها در غزه  اقدام به نسل کشی کردند و هیچ خط قرمزی را رعایت نکردند در حالیکه حتی حیوانات هم در حمله خط قرمزهایی دارند.

قالیباف با اشاره به فرموده امام راحل مبنی بر اینکه راه قدس از کربلا می‌گذرد تاکید کرد: امروز پس از سالها جنگ طولانی با رژیم بعث عراق حتی یک وجب خاک کشور را از دست  نداده ایم و درهزار و چهارصد کیلومتری مرزهای رژیم صهیونیستی مهیای نبرد با جرثومه فساد هستیم.

وی افزود: رژیم صهیونیستی که دکترین نظامی اش امنیت پایدار بود هم اکنون یک شب امن و آرام در مرکز حکومتش ندارد.

رئیس مجلس تاکید کرد: امروز مبارزه با صهیونیسم از مرزهای ایران فرا رفته است و در  سراسر دنیا حتی دانشگاههای امریکا  گسترش یافته است. فلسطین از  مساله اول جهان اسلام هم اکنون به مساله اول جهان بشریت تبدیل شده است.

قالیباف گفت: همه ما مسئولان متعهدیم که مسیر شهدا و امام شهدا را ادامه دهیم.

ارسال نظرات