۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۷۶۷۵۳۷
حجت الاسلام والمسلمین صلح میرزایی:

وعده رهبر معظم انقلاب درباره پیروزی فلسطین

وعده رهبر معظم انقلاب درباره پیروزی فلسطین
نویسنده کتاب "فلسطین" وعده های صادق رهبر معظم انقلاب را مستند ارزیابی کرد و اظهار داشت: پیروزی جبهه مقاومت در جنگ 33 روزه دل مومنین را نسبت به سرنگونی رژیم صهیونیستی و بازگشت مردم فلسطین به سرزمین خود محکم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سعید صلح میرزایی نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری و نویسنده کتاب "فلسطین" در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، مسئله فلسطین را همزاد با نهضت حضرت امام خمینی(ره) دانست و اظهار داشت: حضرت امام(ره) در آغاز نهضت انقلاب اسلامی مسئله فلسطین، نجات قدس شریف و آزادی سرزمین غصب شده را مسئله مهم دنیای اسلام دانستند و قبل و بعد انقلاب بیانات متعددی در این موضوع داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین صلح میرزایی شهادت مجاهدان جبهه مقاومت را باعث فتوحات بزرگ برای جهان اسلام ارزیابی کرد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرموند اگر بشارت شهدا شنیده شود استقامت بیشتر خواهد شد؛ همه شهدا مددکار جبهه مقاومت هستند و جبهه مقاومت از ابتدا به گونه ای طراحی شده که برای هر جایگاهی چندین نفر جانشین وجود دارد؛ جبهه مقاومت توانسته عمق راهبردی خود را پیدا کند و پیروزی جبهه مقاومت دیده خواهد شد.

وی با اشاره به افت و خیزهای جبهه حق در طول تاریخ، زمان فعلی را قوی ترین دوران جهان اسلام ارزیابی کرد و افزود: نام فلسطین بدون نام سید حسن نصرالله برده نمی شود؛ اگر سید حسن نصرالله خطر جدی برای اسرائیل بود حتما شهید سید حسن نصرالله خطر جدی تری خواهد بود؛ تمامی شهدای شاخص دفاع مقدس قبل از سال 1363 به شهادت رسیدند ولی جنگ بدون از دست دادن یک وجب از خاک کشور ادامه یافت.

نویسنده کتاب "فلسطین" توجه به منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در زمینه فلسطین را برای آشنایی جوانان با جبهه مقاومت مهم توصیف کرد و گفت: کتاب "فلسطین" دائره المعارفی در مورد تاریخچه، پیروزی ها و عبرت ها برای اقشار مختلف است که به صورت مرتب و منظومه ای تدوین شده است.

وی با اشاره به استقبال خوانندگان و تجدید چاپ های متعدد کتاب فلسطین، افزود: این کتاب را نتانیاهوی خبیث در سازمان ملل  در دست گرفت و اعلام کرد که نقشه نابودی اسرائیل در این کتاب آمده است؛ کتاب 600 صفحه محتوا دارد و منبعی برای روایت قصه پرغصه غصب فلسطین، افتخارآفرینی های مردم فلسطین و راه حل های رهبر معظم انقلاب است.

حجت الاسلام و المسلمین صلح میرزایی با اشاره به تدوین سرفصل های مهم بیانات رهبر معظم انقلاب در مسئله فلسطین در این کتاب، گفت: اهمیت فلسطین برای مردم جهان، تاریخچه جنایات رژیم صهیونیستی قبل از سال 1948، نگاه تبیینی رهبر معظم انقلاب به غصب و حفظ فلسطین و مقابله انقلاب اسلامی با رژیم صهیونیستی از موضوعات کتاب است.

وی عبرت ها و درس های تاریخ فلسطین را بخش دیگری از فصول کتاب خواند و گفت: روایت زمانی که مجاهدین فلسطینی سلاح ها را برزمین گذاشتند و مشکلاتی برای انتفاضه فلسطین پیش آمد عبرت آموز است، رهبر انقلاب از قهرمانان به عنوان الگوهای مقاومت یاد می کنند راه حل همه پرسی را برای حل مسئله فلسطین ارائه می دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شبهات متعددی که در مسئله فلسطین مطرح شده، افزود: این کتاب به شبهات عرب بودن مردم فلسطین، فروختن زمین های فلسطینی ها به اسرائیل، نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران و ناصبی بودن اهل تسنن غزه پاسخ داده است.

حجت الاسلام والمسلمین صلح میرزایی با تاکید بر مسئولیت عموم مردم، دولت های اسلامی، هنرمندان، اهل رسانه، دانشگاهیان و حوزویان، ورزشکاران و اقشار مختلف مردم در قبال فلسطین، گفت: فصل آخر کتاب آینده روشن فلسطین و وعده های صادق رهبر معظم انقلاب و دورنمایی بازگشت سرزمین فلسطین به  آغوش جهان اسلام را براساس مستنداتی پیش بینی کرده و از بین رفتن موجودیت سرطانی اسرائیل را قطعی دانسته است.

وی با اشاره به وعده های رهبر معظم انقلاب در مورد پیروزی فلسطین، گفت: خداوند برای ایمان به وعده های بلند مدت، وعده های متوسط را محقق می کند و پیروزی جبهه مقاومت در جنگ 33 ، 22 و 6 روزه تاکتیک ربوی بود که دل مومنین و مجاهدین را نسبت به سرنگونی رژیم صهیونیستی و بازگشت مردم فلسطین به سرزمین خود محکم کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری جبهه مقاومت را یکی از بازیگران اساسی در آینده جهان خواند و اظهار داشت: تبریک رهبر معظم انقلاب به سید حسن نصرالله پس از پیروزی در جنگ 33روزه داشتند به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب برای صدور تفکر انقلاب اسلامی به جوانان جهان اسلامی است.

ارسال نظرات