۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۷۶۷۵۴۵
استاندار پیشین اصفهان:

رسیدگی به محرومان و مردم دستور کار دولت شهید رئیسی بود

رسیدگی به محرومان و مردم دستور کار دولت شهید رئیسی بود
اصفهان ـ مرتضوی گفت: حضور در مناطق محروم و رفع مشکلات چندین ساله مردم از تأکیدات رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی بود که تلاش کردیم این تأکیدات و سیره رئیس جمهور شهید را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار پیشین اصفهان، در آیین تکریم و معارفه استاندار اصفهان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام ایران اسلامی بویژه شهید جمهور آیت الله رئیسی، اظهار کرد: مردم استان در سال ۱۴۰۰ حدود ۴۱ درصد و در سال ۱۴۰۳ حدود ۴۹ درصد در انتخابات مشارکت داشتند و این رشد مشارکت مردم، گویای این است که استان رو به جلو حرکت کرده است.

استاندار سابق اصفهان بیان کرد: حضور در میان مردم، حضور در مناطق محروم و رفع مشکلات چندین ساله مردم از تأکیدات رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی بود که تلاش کردیم این تأکیدات و سیره رئیس جمهور شهید را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

دکتر مرتضوی به بهره‌مندی از ظرفیت نخبگان و توانمندان استان به دور از نگاه و جناح سیاسی، اشاره کرد و گفت: قریب به ۴۰ نفر از مدیران توانمند استان متعلق به گرایش‌های دولت چهاردهم هستند، اما در دولت سیزدهم از ظرفیت این مدیران استفاده شد و توجه یک طرفه به مدیران استان نداشتیم.

وی ادامه داد: در قالب ملاقات مردمی، همه روزها بخشی از زمان مدیران استان به گفت‌وگوی چهره به چهره با مردم گذشت، از طرفی تلاش کردیم تا ظرفیت‌های مکملی را در استان بسیج کنیم و از استعدادهای استان بهره‌مند شویم.

دکتر مرتضوی به سفرهای شهرستانی شورای اداری استان اشاره کرد و افزود: ۱۳۵۰ مصوبه لازم‌الاجرا حاصل سفرهای شهرستانی شورای اداری استان به تمامی شهرستان‌ها بود و حضور در روستاها و مناطق کم برخوردار را در اولویت خود قرار دادیم.

وی در ادامه عنوان کرد: در دولت سیزدهم یک شاخصه بسیار مهم وجود داشت و آن دسترسی آسان و سریع استانداران به رئیس جمهور بود که همین موضوع گره‌های چندین ساله استان‌ها را باز کرد.

استاندار سابق اصفهان بخشی از اقدامات و دستاوردهای دولت سیزدهم در استان را برشمرد و طرح‌های تأمین آب استان که در دولت سیزدهم برنامه‌ریزی و آغاز شد را تشریح کرد.

دکتر مرتضوی خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم، ۷۶۰ کیلومتر از عملیات پروژه انتقال آب دریای عمان به استان اصفهان لوله‌گذاری شده است، اگر موفقیت‌هایی در سه سال اخیر حاصل شد، عملکرد همه مدیران استان و زحمات مدیران استان به دور از جناح بندی‌های سیاسی است.

گفتنی است، در پایان این مراسم از زحمات دکتر مرتضوی استاندار پیشین اصفهان تقدیر به عمل آمد و دکتر جمالی نژاد به عنوان استاندار اصفهان معرفی شد./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات