۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۷۶۸۰۰۲
آیت الله سیفی مازندرانی:

رژیم صهیونیستی باید منتظر وعده های صادق دیگری باشد

رژیم صهیونیستی باید منتظر وعده های صادق دیگری باشد
استاد حوزه علمیه با اشاره به تجاوز حقیرانه صبح امروز رژیم صهیونی به ایران اسلامی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی باید منتظر وعده های صادق دیگری باشد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله علی اکبر سیفی مازندرانی استاد حوزه علمیه قم در پایان درس خارج فقه امروز در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها با اشاره به تجاوز حقیرانه صبح امروز رژیم صهیونی به ایران اسلامی اظهار داشت: صدام حسین قبل از این که حمله زمینی خود به ایران را شروع کرده، هواپیماهای خود را به ایران فرستاد تا فرودگاه مهراباد و برخی از مراکز حساس کشور را بمباران کنند که امام راحل در همان ابتدای صبح فرمودند «آمدند سنگی را پراکندند» و امام راحل با تعابیری، اقدام صدام حسین را بی اهمیت نشان دادند.

وی افزود: بعد از موضع گیری امام راحل همه فهمیدند که مقصود امام این است که قدرت ما بیش از این حرف ها است و دشمنان با این اقدامات نمی توانند بر ملت ایران غلبه کنند که البته چنین نیز شد و در نهایت از همه سرزمین هایی که تجاوز کرده بودند، عقب نشینی کردند.

استاد حوزه علمیه قم بیان داشت: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی که زمانی بود که موشک نداشتیم؛ اما الان در عرصه موشکی ایران اسلامی حرف اول دنیا را می زند.

آیت الله سیفی مازندرانی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی باید وعده های صادق دیگری را منتظر باشند و ان شاءالله اراده الهی تعلق گرفته تا عمر نحس اسرائیل در این ایام ها به پایان برسد.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران ملتی است که وحشت و ترس و اضطراب در وجود آنان جا نمی گیرد؛ چراکه این ملت بزرگ ایران در همه عرصه های مبارزه ثابت کردند که از شهادت گریزان نیستند و با شجاعت کامل، دشمنان خود را به عقب برمی گرداند.

ارسال نظرات