۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۷۶۸۱۱۳

بیانیه مجمع نمایندگان طلاب در محکومیت حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان

بیانیه مجمع نمایندگان طلاب در محکومیت حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان
مجمع نمایندگان طلاب وفضلای حوزه علمیه قم در محکومیت حادثه تروریستی و به شهادت رساندن پرسنل جان برکف نیروی انتظامی درسیستان و بلوچستان بیانه ای صادر کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مجمع نمایندگان طلاب وفضلای حوزه علمیه قم در محکومیت حادثه تروریستی و به شهادت رساندن پرسنل جان برکف نیروی انتظامی درسیستان و بلوچستان بیانه ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

«... فَمَنِ اعْتَدَىٰ عَلَيْكُمْ فَاعْتَدُوا عَلَيْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَىٰ عَلَيْكُمْ ۚ وَاتَّقُوا اللَّهَ وَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ مَعَ الْمُتَّقِينَ»

همزمان با تصمیم رژیم صهیونسیتی در شکستن حریم امنیت کشورایران ، اشرار ازپیاده‌نظام تروریستی آنها در شهرستان تفتان، پرسنل غیور ناجا وحافظان امنیت و آسایش مردم را به شهادت رساندند و ملت قدرشناس را داغدار نمودند، دشمن خبیث و بدخواه ملت ایران، همواره در محاسبات خود دچار توهم و اشتباه می باشد شجره طیبه  جمهوری اسلامی ایران با این جنایات از ابتدای انقلاب تا کنون نه ذره ای از هیمنیه او کاسته شده و نه از اهداف بلند خود عقب مانده بلکه پر بارتر و با قدرت بیشتر از قبل استمرار یافته است، امنیت خط قرمز همه مردم ومسئولان است.

ملت ایران هیچ خطا و گناهی را در برهم زدن امنیت بر نمی‌تابد و انتظار اشد مجازات و انتقامی سخت و بازدارنده را از سوی دستگاه قضا برای جانیان آدم کش  دارد، مجمع نمایندگان طلاب وفضلای قم، ضمن محکومیت حادثه تروریستی شهرستان تفتان، ازهمه مسئولین امنیتی و قضایی میخواهد ریشه ی این تبهکاران بدکردار را بخشکانند و بدون اغماض آنان را تحت تعقیب و پیگرد و قصاص قرار دهن درآخر به فرماندهی معزز و پرسنل  افتخار آمیز، فراجا و ساعس فراجا  و ناجا و کلیه ی بازماندگان سوگوار این حادثه دلخراش تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای ایشان صبر جزیل مسألت می‌ نماید.

ارسال نظرات