۱۰ اسفند ۱۳۸۸ - ۲۲:۵۷
کد خبر: ۷۶۸۸۲
رییس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور:

پیامبر اعظم با هدف ایجاد وحدت در جامعه بشری به بعثت رسید

خبرگزاری رسا ـ رییس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور وحدت و همدلی امروز مسلمانان را مدیون رهبری‌های امام راحل دانست و گفت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران نمونه بارز وحدت و یکپارچگی در جوامع بشری است.
هفته وحدت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت‌الاسلام ابوالفضل عامری، رییس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، روز گذشته در جمع خبرنگاران، با گرامی‌داشت هفته وحدت، این هفته را بهترین فرصت برای نمایش اتحاد و قدرت اسلامی به جهانیان دانست و گفت: در این هفته ده‌‌ها برنامه فرهنگی با موضوع وحدت و همدلی در شهرهای گوناگون این استان در حال برگزاری است.

وی با بیان این که
در پرتو و سایه وحدت است که اتحاد و انسجام بین همه مسلمانان ایجاد می شود، افزود: مسأله وحدت بسیار مورد تأکید دین مبین اسلام و آیات الهی بوده است و با وحدت و همبستگی می توان راه و روش و سیره رسول خدا‌(ص) که همان تقریب رسالت الهی است به خوبی انجام دهیم.

رییس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با تأکید بر این که
همه مسلمانان در جهان در یک وحدت و ید واحده که گفته و خواسته قرآن است، به دنبال ترویج، تبلیغ و اجرای اسلام باشند، خاطرنشان کرد: وحدت و همبستگی مسلمانان باید در همه زمان‌ها وارد عرصه اجتماعی شود و محدود به یک زمان نباشد.

حجت الاسلام عامری با اشاره به این که
وحدت جامعه بشری در نزد پیامبر(ص) اولویت بیشتری از وحدت در میان امت اسلامی داشت، اضافه کرد: امروز همه مسلمانان باید در سایه سیره پیامبر گرامی اسلام(ص) گام برداریم و از توطئه افکنی دشمنان اسلامی جلوگیری کنیم.

وی وحدت و همدلی را مهم‌ترین نیاز امروز جامعه اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: مسلمانان برای رسیدن به موفقیت، یکتاپرستی و یکپارچگی، باید وحدت، انسجام، انس و الفت را بین جوامع اسلامی ترویج دهند و به تعبیر قرآن امتی واحده تشکیل دهند.

رییس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، با بیان این که دامن زدن به مسائل قومی، مذهبی از سوی هر تفکری پذیرفته نیست، اضافه کرد: امروز مهم‌ترین تلاش دشمنان انقلاب اسلامی با برنامه‌ریزی‌های متعدد به دنبال همین موضوع هستند.

حجت الاسلام عامری وحدت و همدلی امروز مسلمانان را مدیون رهبری های امام راحل دانست و با بیان این که پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران نمونه بارز وحدت و یکپارچگی ملت ایران  است، اضافه کرد: امروز ایران اسلامی با وحدت کلمه قله‌های پیشرفت و تعالی را فتح کرده است.

وی هفته وحدت را فرصت ارزنده‌ای برای تقویت وحدت بین مسلمانان جهان توصیف کرد و گفت: ایران اسلامی با وجود رنگین کمانی از اقوام مختلف نمونه بارز وحدت در جهان است./950/پ202/س
ارسال نظرات