نشست توجیهی تبیین فرآیندهای مدیریت تحصیلی طلاب حوزههای علمیه خواهران
مدیرکل آموزشهای عمومی و تکمیلی، نظارت و ارزیابی را دو ابزار مدیریتی و بخش عمدهای از وظایف معاونان آموزش اعلام کرد.
تغییرات نظام آموزشی سطح دو، سیاست های آموزشی، مدیریت فرایند جذب و نگهداشت طلبه، المپیادهای علمی و شیوه برگزاری آزمون جامع سطح چهار از دیگر سرفصل های سخنان صدر شیرازی بود.
صدر شیرازی بیان کرد: برگزاری دو سالانه المپیادهای علمی در دستور کار است، المپیاد، هر یک سال در سطح مدارس علمیه و هر دو سال یکبار در سطح کشور برگزار می شود.
وی در ادامه افزود: المپیادهای علمی طلاب از سال ۸۸ آغاز شده که ده دوره تا کنون برگذار شده و استان تهران به عنوان متولی اجرای المپیاد علمی سال ۱۴۰۳ معرفی شد.
صدر شیرازی تاکید کرد: المپیاد، شور و نشاط علمی را در مدارس علمیه ایجاد می کند و برای علمیت بخشی به المپیاد علمی کشوری، منابع فرادرسی در نظر گرفته شده است.
در پایان به بازنگری آیین نامههای آموزشی حوزه علمیه خواهران اشاره شد و سرفصلهای جدید این آیین نامه توسط مدیرکل آموزشهای عمومی و تکمیلی تبیین شد.