۰۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۷۳۸۵۵

نشست توجیهی مسئولان پذیرش منطقه یک حوزه های علمیه خواهران کشور برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نشست توجیهی معاونان آموزشی و مسئولان پذیرش مدارس علمیه خواهران منطقه یک حوزه های علمیه خواهران کشور با حضور معاونان آموزش مدارس علمیه خواهران استان های تهران و سمنان برگزار شد.
نشست توجیهی مسئولان پذیرش منطقه یک حوزه های علمیه خواهران کشور برگزار شد


به گزارش خبرگزاری رسا، این نشست که در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) پونک تهران برگزار شد، حجت الاسلام محسن محدث مدیر پذیرش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در سخنانی با اشاره به آغاز زمان پذیرش و ثبت نام در مدارس علمیه خواهران کشور از ابتدای بهمن ماه اظهار داشت: ثبت نام از داوطلبان از طریق اینترنتی و از طریق مدارس تا ابتدای اسفندماه ادامه خواهد داشت
.

وی با اشاره به راه اندازی دوره های نیمه حضوری دوره سطح دو (کارشناسی) و غیرحضوری سطح سه(کارشناسی ارشد) در حوزه های علمیه خواهران تصریح کرد: در دوره آموزشی نیمه حضوری طلاب پس از آن که دو سال به صورت حضوری در مدارس علمیه خواهران به تحصیل می پردازند، می توانند بدون حضور مستمر در کلاس های درسی به تحصیل خود ادامه دهند.

مدیر پذیرش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران تصریح کرد: در دوره های غیرحضوری که در سطح سه (کارشناسی ارشد) اجرا می شود، خواهران طلبه بدون حضور مستمر در کلاس ها به تحصیل می پردازند.

وی با بیان اینکه تحصیل در سطح دو حوزه های علمیه خواهران در یک رشته عمومی (معارف اسلامی) انجام می شود، یادآور شد: در سطح سه نیز پنج رشته برای تحصیل خواهران طلبه در نظر گرفته شده است.

به گزارش روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران  همچنین معاونان آموزش و مسئولان پذیرش مدارس علمیه خواهران منطقه یک حوزه های علمیه خواهران در ارتباط با پذیرش حوزه های علمیه خواهران در پایان این نشست به پرسش و پاسخ پرداختند./917/د102/ص

 

ارسال نظرات