۱۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۷۷۱۵۷
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

کوتاهی در رسیدگی به محرومان سبب عقوبت الهی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان گفت: رسیدگی به یتیمان و محرومان همچون رعایت حقوق والدین، همسایه و مهمان رسالتی عام است.
حجت الاسلام والمسلمين عباسعلي سليماني، نماينده ولي فقيه در استان سيستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان،
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، روز گذشته در دیدار امدادگران و کارکنان کمیته امداد امام خمینی‌(ره) استان اظهار داشت: خدمات رسانی به مردم نعمت و توفیقی است که خداوند نصیب هر کسی نمی‌کند.

امام جمعه زاهدان تأکید داشت: شما امدادگران قدر این نعمت را بدانید و در راه خدمات رسانی به محرومان و مستضعفان هرگز خسته و دلسرد نشوید و از هیچ کوششی فروگذار نکنید.

حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی تصریح کرد: رسیدگی به یتیمان و محرومان همانند رعایت حقوق والدین، همسایه و مهمان رسالتی عام است و کوتاهی در این رسالت سبب پاسخ‌گویی در محضر خداوند متعال می‌شود.

محسن مسعودیان راد، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی‌(ره) استان سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این نهاد گفت: در حال حاضر بیش از 103 هزار خانوار در قالب 293 هزار نفر زیر پوشش این نهاد قرار دارند که بیش از شصت درصد آنها افراد از کار افتاده هستند.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر تلاش زیادی برای افزایش خود باوری و توانمندسازی افراد زیر پوشش این نهاد صورت گرفته است که ایجاد بیست‌هزار فرصت شغلی در زمینه کشت‌های گلخانه‌ای و پرورش مرغ بومی از جمله این فعالیت‌ها است./940/پ202/س
ارسال نظرات